Hoi Lieffie!! Krampjes wel nog aanwezig maar gelukkig niet meer zo als vanmiddag *fjew* heb nu best spierpijn in mijn buik, van de krampjes misschien?? Zere boobies....af en toe, maar niet ernstig, maar ze zijn VOL!!! Whahaha zwanger of niet deze wil ik houden!!!
Hahahahaha de poes voeren!! Die kon ik nog niet! Hier poes poes poes, kom maar bij het baasje! Wahahahahahahahahaha
Haha,, oke het niveau daalt weer .. Het is erg rustig voor net over de helft van de maand vind ik haha.. Ik had daarstraks ineens zullllllllllkee ernstige steken, net of er iets met kracht op me BM werd geduwt.. Heel stom t drukte gewoon..Mm we zien wel
Dat je zulke volle bumpers hebt is een MEGA goed teken toch! En spierpijngevoel in buik hoor je ook vaker van (net) zwangeren...pff was het maar zondag. Ik kan niet meer voor je wachten hoor!
Whahaha oh wat erg normaal ben ik dus echt niet zo hoor met opmerkingen, ik ga hier helemaal los en zie een kant van mezelf die kon ik nog niet whaaaaaa, jullie maken me slecht!!!
Ik hoop het echt van harte, deze maat boobs heb ik in heel mijn leven nog niet gehad, zelfs niet bij mijn vorige zwangerschappen volgens mij van mij mogen ze blijven haha. Als je niet meer kunt wachten kun jij dan niet voor mij testen? Ik durf niet meer!!!
M geen id haha. Ik weet eigenlijk heeeleeeeeeemaaaal niks!! Alles lijkt of is in de war na die Laprabla blabla , ik had vorige week die steken ook.. Maar ja wat zegt dat,, ik niet meer weet
nee die banner klopt niet...is gewoon voor mij om te kijken op hoeveel dagen ik zit... Heb afgelopen woensdag een echo gehad was geen eitje te zien...zelfs niet eentje die aan het groeien was...dus of hij komt nog...maar ik vermoedde en gyn ook dat hij al geweest was...en heb niet geklust na mijn ongi...(kindje ziek en allebei doodop) enneuh op dag 9 denk ik daar nog niet aan whahaha...meestal pas dag 11 of 12...maarja weer een korte cyclus waarschijnlijk...nog 8 dagen...als ik dan niet ongi word weet ik het ook niet meer...vermoed van wel want ik heb me toch krampen in mijn buik...echt zoals vorige maand...altijd 2 weken na vermoedde eisprong... Dus echt niets deze keer.. maareuhm...klussen doen we nog wel hoop ik whahaha...hmm als ik zo naar ventje kijk..wallen tot op zijn tenen...en gapen zodat ik kan zien wat ie voor ontbijt op heeft...vermoed van niet... hihi.. Groetjes, Miranda
Hahaha "had je wat...hier!" en dan met je tepel een oog uitsteken whahahaha die staan overigens de hele dag als twintowers rechtop