Iew niet meer kijken dus als hij gaapt Zonde dan natuurlijk als je je eitje hebt gemist, maar misschien toch vergist en is hij on the way!! Gewoon doorklussen en wie weet, ga ik toch extra duimen voor nog een eitje deze maand
Heb afgelopen maandag getest whah, Gewoon voor de sure zeg maar! Ik had vlak na dat we de eerste keer hadden geklust na de operatie, ineens enorme steken (ei gevoel) .. Dus mischien zondag al . Maar goed , ik verwacht er toch niks van. Maar ik test als ze morgen binnen zijn zondag, of maandag.
ooh klus klus klus.......haha nou de kleine ligt op bed...kom net uit de douche...alles vers gesnoeid vanwege gyn bezoek...hmmmmm de slaapkamer is opgeruimd..geen vuile was meer op de grond whahaha....schone lakens...time for romance!!
Nou dat zal me benieuwen, al heb ik soms wel het gevoel waar het allemaal voor nodig is geweest. Ik was altijd mooi op tijd ongi op 2 jaar na in die drie jaar en een beetje tijd.. Dus ja zo stom eigenlijk .
Oh ik shaam me diep!! Jullie denken vast dat ik helemaal gestoord ben he, maar wordt gewoon altijd zo melig hier!! Terwijl ik daarstraks mijn man zo'n gigantische uitbrander heb gegeven, had het zoooo gehad!! En dan zit ik hier en lach me te pletter!! Hij kijkt me al steeds zo aan van die tikt niet goed
oh dacht al..hoorde een harde bons..wou al bijna naar boven rennen om de kleinte te checken! Keek ook even snel naar hubbie of die misschien in slaap was gevallen...maar nee...dat ook al niet whahaha
Nou spannend hoor Tante!! Ik hoop voor je dat het raak is deze maand!!! Dan ben je ook nét aan een maart-mama!
hihi Angel jij ook al zo....misschien omdat hij man is en wij vrouwen...dan is het anders....zo brenge ik het altijd hihihi
Ja ja dat zeker, .... Dat is het einddoel, als ik 1 mag krijgen ben ik voor de rest van me leven het gelukkigste mens op aarde ... We hebben voor de operatie goed gesproken over het reilen en zeilen. We staan er natuurlijk wel voor open mocht het gebeuren, maar bewust gaan we hierna niet voor een tweede zwangerschap
Hahah neeee Heitje vind leuk dat Angel doet grappies maak! En Miran, hahaha yep it was me! Sorry ik val nooit zacht!