whaha bedenkt me net..als deze ronde niets word..en ik dus snel ongi word...en de volgende ronde weer 24 dagen is...dan ben ik 3 dagen laten uitgeteld als voor Alyssa....
Vind ik een heel knap besluit Tante en ook zeer begrijpelijk! Maar zeg nooit nooit wie weet begint het op een gegeven moment dan toch wel weer te kriebelen
Een vriendin van mij is bij beide kids bevallen op dezelfde dag, alleen zit er ik meen 4 jaar tussen maf eigenlijk he. Nu is ze weer zwanger maar blij dat ze een maand eerder is uitgerekent
Ik ken iemand waarvan zn broer precies een jaar ouder is! Ook gek hihi! Ow Angel, je testuitslag is binnen hoor!
heey meiden, Heb vandaag druk mijn taart staan bakken en bekleden. Morgen word mijn kleine grote an al weer 2 jaartjes oud!! Nu heb ik geen tijd om bij te lezen, dus willen jullie mijn aub even op de hoogte stellen? Er waren toch testers vandaag?? groetjes sjaantje
wow..dan moeten ze al met 3 maanden weer zwanger zijn...ach...oud dinnetje van mij..heeft in februari een 2e gekregen...en heeft een 1e die even oud is als Alyssa hihi...dus reken maar uit...binnen 8 weken weer zwanger...
Ik krijg volgens mij een vinger-op-zo'n-plaatje-bewegen-op-de-laptop-arm. Vette steken in mn bovenarm, auwie. Heb ze liever in mn buik! (maar dan wel voor een goed doel he!) Leuk Tante, ook in maart! Dus je MOET posi testen, dan doe ik dat ook en dan gaan we gezellig allebei naar Maart!