@Angel: Jij bent de enige nachtbraker hier Wat ik me afvraag: als je sexleven stopt wanneer je een kind krijgt: hoe krijg je er dan meerdere? Bestellen over het Internet?
Oh ok, dan idd maar hopen dat je je geld terug krijgt *duimt voor Leeuwtje* gooi je hormonen maar lekker in de strijd
Leeuwtje: HOII! Anders vlieg je toch ff naar kruidvat? Daar werken ze tenminste goed... Arghh balen hoor!
whaha nee plannen van sex...enneuh gebruik maken van de zalige momenten dat dochterlief uitslaapt! Avonden kan ook, enkel vind ikd at niet zo fijn...hou meer van ochtenden....hihi.. Groetjes, miranda
haha! das een goeie, weet je meteen waar je aan toe bent hoorde net van een oudcollegaatje dat ze 3 maande zwanger is, ongepland, net 4 maanden een relatie.... pfff soms word het me allemaal teveel ik heb het idee dat iedereen om mij heen met een poep en een scheet zwanger raakt......
Hahaha ja maar wel met extra garantie Nee stoppen doet het niet, maar het is wel vele malen minder, zeker in de babytijd. Mijn meiden hebben vanaf dag 1 doorgeslapen, dus toen viel het ook nog wel mee, maar Jordy......daar moesten we ieder uur voor uit bed en dit tot zijn tweede jaar. Geloof me dan ben je kapoetlala....en heb je geen zin om ook nog eens te rempetempen. daarbij als je dan net lekker bezig bent...begint hij weer te schreeuwen en daalt het letterlijk tot aan vriespunt Sinds zijn tweede hoeven we er gemiddeld nog maar een keer of 2 uit en gaat het voor onszelf dus ook steeds beter
@mgwc: Aha, zit dat zo! Weer wat geleerd Mijn man en ik zijn trouwens al begonnen met oefenen voor nr. 2
Ja echt!! Had al voorgesteld een meisje van hem te maken maar mocht niet hahaha Nee zou hem voor geen goud willen ruilen, het is zo'n scheet!!!