@Angel: Hoefde gelukkig geen geweld toe te passen, ze keken naar die 2 mislukte testen en kreeg gelijk een nieuwe doos mee. Nog steeds 2 + 1 gratis, dus ik heb er nog 2 liggen Jij morgen / overmorgen ook zo'n test! *Duimerdeduim*
ik ben helaas wel misselijk geweest maar heb niet meer hoeven overgeven gelukkig, heb lekker een en ander gegeten en ga dat als ik straks thuis kom weer doen. zo direct nog maar even een koekje voordat ik ga beginnen hier met de laatste klussen. tot straks
Heb getest was negatief... afwachten maar wat er gaat gebeuren... ga het dinsdag nog eens proberen als ik nog niet ongi ben...
mogge, Jammer Spriet, van de negatest. Hoop voor je dat ie straks wél posi is!! Ik had gister een vlaag van misselijkheid en dacht dus meteen oooohh zou 't zou't?? Maar vandaag niets byzonders meer, ik blijf maar weer braaf afwachten, verwacht ze wel die duivels. Ze zijn 'n beetje met m'n hoofd aan 't f#cken denk ik...
Heb eigenlijk weinig te melden...ga zo naar mn werk en als ik de kans krijg kom ik nog ff spieken hier... Balen spriet van je nega test! Ninoshka succes met wachten meid!!
Spriet en Ninoshka, Jammer! Wie weet later... deze week? Heitje! Hoi! Leeuwtje! Kijk dan! Wat een test!!! WHOEHA!!!
hey meiden, voelde me helemaal niet goed de afgelopen dagen, vandaar dat ik er zo weinig was... maar eerst even kijken of de site het nu wel doet?! meiden heel veel plezier dadelijk met het uitstapje!! vind het erg jammer dat ik niet mee kan
heb de puf niet om terug te lezen solly dus maar even zo: @ alle zwangeren GEFELICITEERD!!!!! @ alle ongi's bah shit kut...even jezelf lekker (laten) verwennen en vol goede moed weer naar de volgende ronde!! @ alle nega testers; houd moed!! genoeg laat bloeiers op het moment dus wie weet!!!
Hey tante!! wat goed dat je de controle nog in dezelfde week hebt kunnen krijgen!! alles goed verder?
Ohhh schande dat het hier weer zo rustig is! Heb ik net ff een momentje om te kijken...is er niemand! Echooooooooooooooooooo
Volgens mij is iedereen opweg naar Amsterdam voor het zp uitje. Hopen dat ze een beetje mooi weer hebben vandaag. Hier regen en dan weer zon dan weer regen niks aan.
Hoi meiden! Mijn NOD is 27 juni (pas) maar ik ben nu al supermoe! Verder nergens last van dus het is nog maar de vraag of dit een voorteken is...