Ja best wel, alleen omdat ik verder geen symptomen heb denk ik stiekem dat ik toch niet zwanger ben.. Nog ff geduld helaas...
Hee MaaykiB Ja alles goed .. Beetje uit me ritme door dat kleine terroristje wat hier rond loopt maar verder alles oke hahah.. Daar ook alles goed??? Las dat je wat ziek bent
Ik heb sinds mijn ei nog geen symptomen (buiten het slecht slapen om). En dan denk ik ook van, geen symptomen, dan zal het wel weer niet raak zijn, maar wieweet.
Heitje!!! zo remie ben je niet, hoorde die echo helemaal niet terug komen?!! Oh leuk he dat oppassen, goeie oefening alleen vandaag oppassen of blijft ie logeren? ja nouja echt ziek ziek ook weer niet, maar zou de hele dag wel in me bed willen kruipen.. en echt een emo kippetje op het moment..gewoon iets te veel aan me hoofd eigenlijk... Dus heb me maar geprobeerd in te prenten dat de meiden hier niet bij tehouden zijn, dat ik niet alles kan lezen en gewoon lekker mee bep als ik er ben (he bah, vind het juist zo leuk om alles te lezen enz..) maarja dan komt er helemaal niets van zp'en..
Zie trouwens dat de nod politie ook weer nodig is!!!!! **pakt de brandslang gevuld met lijm, spuit ruim over de vloer, zo die voetjes weer terug!!!**
oh trouwens, Als iemand nog duimen over heeft zonder blaren..duimen vandaag hebben openhuis!! ben benieuwd.....
oeh ja bah dat heb ik ook wel eens haha .. Dat is geen hol aan brrr.. Hij is hier nu sinds donderdag, gister presteerde ie het om half zeven wakker te worden ofzo bluhhh niks aan .. Vandaag ws het een uurtje later gelukkig haha.. Hij blijft tot maandag dus nog 2 dagen voor de boeg, moet eerlijk zeggen ben bnlij dat ie straks ze middag dutje moet doen, hij is strond vervelend.. Hier ook regen zonregen zon regen zon. Meer zon dan regen dus heb de was gewoon buiten gehangen..
Haha je hebt gelijk Maaik, iedereen kwam er gelijk achteraan! Enne, er zijn maar 3 mensen naar Rotterdam vandaag...de rest heeft afgezegd omdat ze niet konden...dus neem aan dat je dan ook niet kan zp'en hihi, tenzij je het op je werk doet (*fluit fluit*) Lady Ingrid: we zitten gelijk in onze cyclus, grappig!
aj ja dan heb je er al een hele ruk op zitten!!! en helaas zit daar geen uitslapen bij.... hihi kan me voorstellen dat je blij dat ie nog slapen moet (zal dat zo ingeprogrammeerd zijn om mama's even rust te geven?) aj nou als ik em hier op zou hangen wordt het weer zeikes nat..
Oh spannend Maaik, open huis! Verwacht je wel wat mensen? Of geen idee of er iemand komt? Waar woont je huis?
ik kon niet mee vanwege financiële tegen vallers (bruiloft he, en dan ook nog auto stuk, lekkage in de keuken..) whahaha had ook de lekage kunnen laten zitten en toch naar rotterdam gaan
eigenlijk geen idee wat ik ervan moet gaan verwachten, hoop toch eigenlijk wel 1 á 2 kijkers te krijgen... ons huisje is een maissonette op 7 en 8 hoog met super mooi vrij uitzicht over de veluwe
Morguh dames, Hier ekker uitgeslapen tot 11 uur, heeeeeerlijk!!! Vandaag zou toch uiterlijk echt de dag moeten zijn als ik uitga van het feit dat dag 16 mijn ei was.........maar niks geen rood Morgenvroeg nog steeds niks dan gooi ik er maar weer een testje tegenaan Tegenwoordig droom ik dus ook heel heftig, toen ik opstond was ik echt even gedesorïenteerd, maar geen idee meer wat ik heb gedroomd Heb ook wat steekjes in mijn buik, maar volgens mij wordt het weer eens hoog tijd om grote boodschappen te gaan doen (alweer een dag of 4 niet gelukt) dus daar zouden de steekjes van kunnen zijn??? Edit: Het is gelukt whahahaha Pfff klote onzekerheid, heb zo'n zin om morgen te testen, maar tegelijkertijd ook weer zo bang voor zo'n idiote test die niet werk naar behoren...... Denk dat ik even lekker ga douchen, loop nog steeds in pyama weer is bagger dus denk niet dat we veel gaan doen vandaag. Boven beetje poetsen en verder zien we het wel. Hele fijne dag en heel fijn weekend allemaal!!
spannend Angel!! hier al 100 blaren gekweekt op me duimen voor je, maar daar kunnen er best nog 100 bij ** denkt na oja zo ging het *duvelop* dansje en doet deze voor Angel**