Hee meiden ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik mezelf ook op de NOD lijst ga zetten . Mijn NOD is als het goed is 30 juni, ben nog in afwachting van mijn eisprong. Zit nu in de 2e ronde met Clomid omdat ik van mezelf geen eisprong heb door pcos.
Auw, oorontsteking. Heb het gelukkig zelf nog nooit gehad. Maar schijnt wel erg pijnlijk te zijn. Nou gelukkig dat je weer een beetje kan horen Zit zelf aldoor te snoterren vanwege de hooikoorts, en dan jeukt me gehemelte soms zo verschrikkelijk. Wil er wel met een vork in om krabben. wordt er soms gek van
NOD JUNI Bekijk bijlage 56 1: 2e Pinksterdag:Sammie88 & Jazy & monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski& Moon85 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & anamie & Minimouse & ingearts & Joh 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Loesje13 & Naliey Testmarathon: * 13 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 121 dames voor het ROZE HUIS 3 Zwanger, 11 Ongesteld, 2 Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag , Vlindertje
@ Precious, Dank je wel. @ Zit ik net lekker op de bank, kijk ik naar mijn broek blijkt een van de naden los te hebben gelaten. Wel alle griebels nog aan toe! Die kan dus ook terug. Hopen dat ze m nog hebben.
Zo, heb even een rondje hardgelopen. Nu lekker gedoucht en ga zo met het eten beginnen. Ga weer eens wat nieuws maken: Italiaanse kip in bakpapier.... We zullen zien. Hier alles goed? Ik zie dat we een roze erbij hebben!!1 Alina: HIEPERDEPIEP!!
De tijden van posten kloppen nog niet helemaal. Liggen twee uur achter. Weer een instelling?? EDIT: gevonden. Moet natuurlijk wel effe alle instellingen goed zetten he??? Ps. onweer barst hier net los!
@ Ricmar, ik hoop ook dat ik die broeken terug kan brengen.... 'T zal wel. Mag het hopen voor ze. Ben nog steeds op oorlogspad. hihi @ KRis, ah, komen eindelijk de onweersbuien bij jou aan? Heeft wel ff geduurt.
muurtje het is zo herkenbaar ik had zo'n last van felle reacties toen ik zwanger was ach gaat wel weer over haha
De visite is weer vertrokken. Gaan zo even wat eten. Heb geen zin, krijg opeens een hoofdpijn en misselijk nog nooit gehad tijdens mijn ongi. Misschien is iets eten juist wel goed. Eerst maar eens even iets drinken
er zijn niet echt veel mensen online he? ik had t idee dat t op t vorige forum veer drukker was!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar blijft iedereen?
ik ben er wel wat ik jammer vind ik dat als ik een melding krijg van een nieuwe reactie dat hij dan op pagina 70 ofzo begint in dit topic. ik kom niet op de laatste pagina.