Lekker dat je kon uitslapen Angel!! En dat je je bruine beer ook weer kwijt ben hahahah Poets ze! En probeer je geen zorgen te maken over het testen, zoek lekker wat afleiding met je kids, je weet sowieso snel meer, vertrouw daar maar op! *knuf*
Als t ff kan wel! Maar moet wel geld binnenhalen hier...anders ben ik ook de pineut..maar geloof dat ik al bijna een order binnen heb weer! Joepiee
Tnx meiden, vandaag ga ik proberen me niet druk te maken, denk ik, hoop ik, probeer ik, ik doe mijn best
Goedemorgen..... Jullie hebben het allemaal over slecht weer........hier schijnt nog steeds de zon.....zal het slechte weer nog wel komen! Hoest verder?
neeeee knor bij jullie blijft het mooi weer!!! jij bent toch HET stralende zonnetje daar? daar kan het weer echt niet tegen op!! nog GEFELICITEERD!!!!!!
Hier begint het te onweren *kruipt snel onder haar bureau* Zelfgemaakte papasoep is klaar, ga snel eten, tot later dames!!
Ow maaik dat is echt zo balen.. Als alles ineen keer tegen zit bluhhh hebben wij ook een hee tijd van gehad.. Niks aan Ga je dan de 11e mee
whihi alleen als jullie meeten op dance valley we gaan de 9e trouwen, geen huwelijksreis, maar dagje dance valley erachteraan
oooooo whahhahahaha ... Leuk wist helemaal niet dat jullie gingen trouwen **SCHAAM*** .. Knor wat doe je hier nog moet je niet naar Amsterdam
Het uitje is nu in Rotterdam....en tja daar woon ik.....hebben om 1 uur afgesproken, dus ik heb nog tijd!
ja heb echt wel zin in! Dance Valley! maar eerst trouwen heb ik nog meer zin in!! aj nog 19 dagen, schiet mooi op!! en nog 8 dagen tot nod dat duurt dan weer zolang
ja sue zit in de trein alst goed is!!! ohjee...dat liedje van lisa is er op, en dat als je emokippig bent...ff de volume zoeken
He, ik zie het net pas..... We kunnen weer onderaan zien wie er online zijn bij dit topic.... Was me nog niet eerder opgevallen!
Maarrruhhhhhh ik ga ervandoor....Even spullen pakken en wegwezen.....Hier is het inmiddels ook bewolkt...... Fijn weekend allemaal....Ben er maandag wel weer...... Eennnnnnuhhhhh wil ROZE zien!!! Liefs Knorretje and little Piglet
whaha gesnapt, goe dopgelet knor! had wel gezien dat je kon zien hoeveel erwaren, niet ook nog wie krijg je met die zwangere he, die zien alles