Relatief rustig.. Poenne en hoe is het met jou ??? Al wat in aantocht offff ?? BB10, Lekker uitrusten na het werk dan maar. En alvast werkse voor strax
Wachten op mijn ongie. Maar ben moe nu. Wil eigenlijk even gaan slapen, maar man + oom zijn bezig met verbouwen in huis. Was vandaag en gisteren even missellijk in de middag. Tepels doen aardig zeer. Niet als ik ze zo aanraak, maar als ik er per ongeluk aan stoot. Ach, het hoort erbij.
Oeh toch wel spannend Pearl, . Ik vraag me toch af waar die pijn bij me bm toch weg komt. Het is er nu weer.
Hey dames, Net toch nog samen met mannetje een kv testje gedaan, hielden het niet meer tot morgen Maar helaas...negatief, zelfs geen licht streepje meer Nu dus echt afwachten wanneer ik ongi ga worden, zal wel niet zo heel lang meer duren denk ik, heb weer krampjes, niet zo erg als gisteren, maar wel duidelijk aanwezig. Zouden het nu gewoon vals posi testen zijn geweest of toch een teken dat iets niet goed gegaan is tijdens de innesteling??? Ondanks dat ik dit wel had verwacht en me erop had voorbereid ben ik toch wel teleurgesteld en beetje down. Maarja, hopelijk kan ik snel door naar de volgende ronde, heb met mannetje afgesproken om dan een keertje te temperaturen om een beter zicht te krijgen in mijn cyclus. De gratis test kan ik nu fijn bewaren tot volgende maand, waarin ik overigens echt niet meer te vroeg ga testen *zegt ze nu* Goed genoeg geklaagd....hoe is het hier??
Houwe zo Poennie .. Erg spannend, gister getest ? Ga je morgen weer ?? Of wacht je nog een paar dagen langer?
Even vraagje tussendoor.... De dag dat je ongi wordt is sowieso de eerste dag van je nieuwe cyclus, maar is dat ook de laatste dag van je cyclus daarvoor??? Of is dat de dag voor je eerste ongi dag???
Tnx Nadeke dus dus stel bij een cyclus van 28 dagen is dag 28 ook tevens dag 1 van de nieuwe cyclus. Heb dat nooit begrepen hahaha, maar gelukkig dus wel altijd goed berekent
Ik reken altijd vanaf de eerste dag tot aan de dag voordat je weer ongie wordt, want de eerste dag van je volgende ongie is de nieuwe cyclus al.
heb al veel aan jouw pendel zitten denken angel, je had me voor deze maand gependeld en ik hoop het aangezien je zoveel juist pendelt, maar ik ga mezelf niet te gek maken. liefs
Oh ok dat kan dus ook...ik snap er niets meer van whahaha Maar nu eerst maar even het eten klaar maken kunnen we daarna ons hoofd daarover weer breken haha
@ Angel, he verdorie wat jammer! Wat een teleurstelling. Het lijkt mij trouwens eerder dat er iets niet helemaal goed is gegaan dan dat je vals positief hebt getest. Je had toch een aantal positestjes achter elkaar? Die kunnen toch niet allemaal vals zijn geweest? Kan deze nega test niet 'vals' zijn? Geen idee hoor of dat kan. Hoop dat 't snel duidelijk wordt. Ik heb vandaag lekker geshopt en snel geslaagd. Heerlijk als dat gebeurt want ik hou helemaal niet van winkelen Verder ben ik toch wat in de war. Ik verwacht eigenlijk duivels, maar heb nog niets van bruinverlies kunnen ontdekken. Dat heb ik normaal toch echt één of meer dagen van te voren. Nu heb ik eerder meer witte 'vloei'. Brengt me toch 'n beetje van m'n stuk. Morgenochtend ga ik testen en vind het nu toch wel spannend worden...
Tnx voor de reacties dames, maar Tante ik ga morgenvroeg niet testen, ik zei het gisteren al, maar toch nog die hoop he, maar ik weet nu gewoon zeker door de nega test dat er deze maand geen posi meer uit zal komen. nadeke ik hoop het zo ontzettend voor je dat mijn pendel gelijk gaat krijgen!!! Mijn duimen draaien volop en gun het je zo!! maar mijn statistieken *uhhum* staan 50/50 momenteel dus pin je er niet tezeer op vast he Rapoenzel, momenteel voel ik me beetje.....shittie maar komt wel goed. Hoop gewoon echt dat de duivels snel komen zodat we de volgende ronde in kunnen gaan. Hoe voel jij je?? Ninoshka witte vloei is goed!! Laat het maar lekker wit blijven Ook voor jou draaien de duimen volop!!! Net de saus al gemaakt, maar aardappelen worden weer eens niet gaar pfff. Ga de tafel alvast dekken en dan moeten ze onderhand wel klaar zijn Tot vanavond dames!!