Muurtje, Dat klinkt erg gezellig!Ik zie het al voor me jullie allemaal in de babywinkel, haha, hele toepasselijke plek, leuk hoor! Een klein beetje een blind date met z'n allen, leuk dat het zo goed is bevallen!
Tante voelt zich goed, vreemde rare krampjes in me onderbuik, tegen het pijnlijke aan. zal wel goed zitten geen Id, Muur
Tnx voor de uitgebreide uitleg!!! Nu snap ik hem helemaal!! Had mijn moeder zelf gevraagd te komen ivm haren knippen van Jordy en Kaily, alleen dat ze er zo snel zou zijn had ik niet in de gaten haha. Ze weet overigens dat ik met de pil ben gestopt, maar goed verder hoeft ze nog niet veel te weten Net even gekeken en moet toch echt uiterlijk morgen ongi worden wil ik een maart mama worden anders wordt het al april heeft me overigens wel doen besluiten geen maand over te slaan en ondanks dat het wel maart zou kunnen worden gaan we gewoon aan de klus Alle 3 de kids zijn in week 39 geboren dus lijkt me sterk als deze frummel dan 2 of 3 weken eerder zou komen en anders stop ik hem/haar ewoon nog even terug Lief dat je onzelfzuchtig bent, maar voor mij nu echt niet nodig *knuf* denk maar lekker aan jezelf en ik ga heeeeel heeeel heeeel hard voor jou duimen dat jij je mag gaan melden bij de maart mama's, hou je me een plaatsje vrij? Muurtje dat klinkt gezellig!!! Hebben jullie foto's gemaakt??? Fijn dat jullie je zo geamuseerd hebben, heb echt meer dan eens aan jullie gedacht. Hoe is het verder hier met iedereen? lees flink wat testers morgen??? Zodra ik wakker ben en mannetje verwend heb samen met de kids ga ik hopelijk heel veel roze hier zien, succes!!!
@Angel aj meis wat kut... hopelijk snel duidelijkheid voor jou en dan het liefst met een mooi bericht... **knuff** @muur leuk dat het uitje gezellig was!! baalde wel, maarja leven bestaat uit keuzes helaas...
Maaiky duidelijkheid is inderdaad snel gewenst, op dit moment maakt het me niet eens meer uit of het posi of nega is, als ik maar iets weet Geen kijkers meer gekregen vandaag???
nou geen kijkers gehad helaas... vanmiddag even weer met mijn neefje geknuffeld!! de schat groeit als kool!! (maand alweer).
Balen he zit je daar de hele tijd te wachten.....al was er maar 1 iemand geweest. Maar wel lekker met je neefje geknuffeld, tijd gaat zo snel he maar wordt zo steeds leuker als ze wat ouder zijn. En als ze wat ouder zijn mis je weer dat baby-zijn, maar iedere fase heeft zijn charmes he
hihi hopelijk tegen de tijd dat we bij hem de baby dingen missen onze eigen frummel hij had vandaag stuipjes heel dubbel, die oogjes zijn dan eng, maar hij ging er ook van "lachen" en in een stuipje iniedergeval geen krampje..Had trouwens die link uit duitsland naar hen gestuurd, waren ze erg blij mee!! ze hadden al wel iets anders, want vonden ervoor naar duitsland rijden beetje ver, maar ze hebben het nu daar besteld en gekregen nog bedankt!!
haha ja dat is ook wel weer zo dat jullie dan jullie eigen frummel hebben Oh en die link waren ze dus blij mee was heel graag gedaan!! Hoop echt dat het helpt en raad het echt iedereen aan voor de bevalling al in huis te hebben. Volgens mij moet er ook ergens een Nederlandse winkel zijn die ze verkoopt, weet alleen niet of dat scheelt qua bedrag, maar zal eens op zoek gaan. Boek Oei ik groei is heel leuk, maar ook zeker heel informatief. Kinderen ondergaan sprongetjes en tijdens die sprongetjes kunnen ze bepaalde uhm hoe noem je het, gedrag vertonen waarvoor moeders met de handen in het haar staat, maar als je weet wat er aan de hand is en hoe je ermee kunt omgaan is dat echt een heel gemak. Je leest wanneer ze in deze fases zitten, wat ze kunnen doen waarin je dit merkt en wat je zelf kunt doen om ze te helpen. Bij mijn meiden had ik dat boek niet en heb idd vaak met de handen in het haar gezeten omdat ik niet wist wat er was. Bij Jordy had ik het boek wel en wist precies wanneer het begon en stopte en wat ik zelf kon doen. Oei, ik groei! Groeit mee met jou en je baby Kun je je na de bevalling *hoezo ik loop vooruit* aanmelden voor de sprongenwekker dan krijg je steeds via mail wanneer je kindje in een sprong komt te zitten.