Goed Goed, Ben helemaal uitgerust Hij heeft geslapen tot half 5 hahahahahahahahahahahahhahaha .. Toen heb ik m maar wakker gemaakt .. Toen hebben we gegeten toen heeft ie nog ff gespetterd, en toen nog een fles tandenpoetsen Neinie(Nikey ons hondje) en de andere honden met de naam * neinies * geknuffeld en om 10 voor 8 ofzo zei die Toei en ging die richting de trap .. Hij is als een blok in slaap gevallen boven aan de trap zij die Jano (Kyano zo heet ie) gaat * Snurkgeluid* ala Grrrrr Fieuww doen .. Lache joh
whahaha heerlijk dat kinder gebrabbel oei ik groei;op bol.com hebben ze er weinig goeds over te vertellen geloof ik...?!
Tante het klinkt wel als een heel gezellig mannetje met z'n mooie praatjes haha. Rapoenzel hoe is het??? Maaiky even loeren op bol.com, ben er zelf echt heel erg blij mee geweest
ligt er denk ik ook aan welke verwachting je hebt ervan... altijd een beetje van mama en een beetje van een boek..denk dat de kritiek schrijvers dat vergeten.
oh oh we moeten een regendans doen!!! de ooievaars hebben niet genoeg eten vandaar dat het roze zo uit blijft...
Heerlijk, zn zus was een maandje denk ik met zinnen spreken. Ah ben zo trots op hem haha.. morgen moeten we naar me schoonouders (vaderdag) daar zal zijn zus ook zijn die heeft een zoontje die is 8 dagen ouder als Kyano en die zegt alleen Mem (mama int Fries) dus hoop dat ze met de bek vol tanden staan en zien dat het ook anders kan hahah ... Heb er ook zo ontzettend veel zin in... AHUM
Ik denk dat er idd mensen zijn die aan elk huiltje een sprong koppelen, maar zo is het natuurlijk niet, door het boek wist ik wel wanneer het eraan zat te komen en maakte ik mezelf niet meteen helemaal gek als het niet lukte om hem stil te krijgen, ik ging er iets relaxter mee om omdat ik wist dat hij door een fase heen moest. Bij de meiden was ik als ik ze niet stil kreeg in paniek en was bang dat ik iets fout deed Haha maar ieder zijn ding, persoonlijk vond ik het echt heel interessant
Leuk!! Hoe oud is het mannetje nu? Jordy is 2,5 en spreekt amper oefen iedere dag met hem, maar hij vertikt het gewoon is een beetje lui aangelegd wat spreken betreft hahaha. Wij hoeven morgen niet aan andere vaders te denken gelukkig, lekker rustig dagje dus. Schoonvaders gaat morgen op vakantie en mijn vader is er niet meer dus met een enkele gedachte naar hem is de rest van de dag voor mijn man
Denk dat ik mijn langste cyclus maar even aanhou. Normaal ben ik om de 30/31 dagen ongie... Dus dat zou dan de 23ste juni zijn dat ik ongie zou moeten worden... Ik wacht het gewoon lekker af. Ik test pas weer als ik een week overtijd ben
oh tante het enthousiasme straalt ervanaf!!! gelukkig zijn de kleintjes er om het op te fleuren wij even langs mijn paps en schoonvader, is altijd wel gezellig hihi moeten morgen wel op tijd weer weg geloof ik, stond vanmiddag naast mijn moeder toen mijn schoonzus belde, en mijn moeder zei; ze staat naast me, spreken elkaar morgen wel (ging vast over de bruiloft )
ah alles kan nog rapoenzel!! al duren die wachtdagen al zo lang... **propt een porsie geduld door de microfoon**
Hij is 20 maanden van 19 oktober 07. Hij is echt vlot wat babbelen betreft, lopen deed ie ook al bij negen maand en dan ook echt helemaal los.. Ow indd meer dan gedachten naar je pap brengen kan je ook niet doen op zo'n dag.! Dan indd lekker je manneke verwennen
Ik hik er niet tegenaan ofzo... voel me prima en vind het niet erg om te wachten nu. Omdat ik weet dat ik gewoon ongie ga worden. En door stroom naar de volgende maand