Rapoenzel keep the faith, maar je gaat er, zo lijkt het, lekker relaxt met om dus gaat helemaal goed komen!! Jezelf niet te gek maken Maaiky ooooh spannend, geheimpjes hahaha Wordt een prachtige dag voor je!!
Hoi Dames Ik breek even in. Ik moet even me hart luchten. Zit hier met tranen ik me ogen want ben met echt mega veel pijn en kramp zo erg dat ik nie kon lopen ongi geworden. Zo erg heb ik het nog niet gehad. Baal vreselijk dat het weer niet zo ver is. Ik slik al 3 jaar de pil niet meer. We hadden 1,5 jaar geleden toen van als het komt is het welkom. Maar nu in januari 09' er helemaal er voor gegaan en nu terug denkend van in principe zijn we al 1,5 jaar bezig...... en nog niks. Ik heb samen met een vriendin het er over gehad en zij vind dat ik toch maar eens een gesprek met de huisarts moet gaan maken. Pffff want ik word er gewoon depresief van dat het nu weer niet raak is. Ik weet dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn maar toch. Als ik een zwangere vrouw zie lopen. Een klein kindje een kinderwagen met zo een leuke spruit. Dan begin het gelijk weer te kriebelen. en als ik na ga hoevaak we aan het "klussen" zijn geweest in die 1,5 jaar tijd had het vast echt wel een keer raak moeten kunne zijn geweest. Wat vinden jullie en wat zou ik moeten doen??? Groetjes Lynette ps. mis de oude smilies
Ohh werkelijk Maaik je zou eens moeten weten hoe die mensen zijn ....................................................................
Lynette, ik snap hoe je je voelt. Wij zijn zelf 4 jaar bezig geweest voor de eerste. We waren beide gezond en moesten dus gewoon kids kunnen krijgen. Of we klusten op het verkeerde moment, maar ook zeker de stress om zwanger te worden speelde een grote factor. Toch is het ons gelukt om zonder medische hulp zwanger te worden. Als het je niet lekker zit gewoon een afspraak met de huisarts maken. Daar hoor je meer Succes !!!
goede instelling rapoenzel!! @lynette meis wat shit...kan me voorstellen dat het je zo onwijs raakt, zeggen en weten is 1 ding, maar je hart die kan zo ontzettend pijn doen... het is vooral belangrijk te luisteren naar jezelf!! stel je voor dat iemand anders jou dit verteld, wat zou jij dan zeggen??? maar een gesprek met je ha kan geen kwaad.. veel sterkte, knuffel.
Wow die is dan echt snel!!! Ik vond Jordy al snel met lopen, en die liep pas met 15 maanden haha. meiden waren beide erg laat, 18 en 20 maanden met lopen. Praten deden ze ook pas heel erg laat en middelste heeft nog steeds wat moeite ermee (6 jaar). Linsey (de oudste bijna 8) heeft ook kinderfysio gehad ivm haar motoriek, ze is namelijk extreem flexibel en lenig. Ze kan zichzelf op haar romp half ronddraaien of hoe leg ik dat uit heel bizar in ieder geval. Duurde ook lang voordat ze kon fietsen en rennen aangezien ze door haar knieën knakt, echt freaky, maar nu kan ze zich er goed mee redden. Naarmate ze ouder wordt zou dit wel steeds minder worden, maar nu heeft ze er best wat last van omdat ze gewoon niet op haar eigen botten durft te vertrouwen. Klimmen kan ze wel maar met mate en als ze maar weet dat er iemand is om haar op te vangen.
oh bah tante, nix aan als er dan zo'n "verplicht" bezoek verwacht wordt... hopelijk kan kyano het wat leuker voor je maken en is het bezoektijd snel afgelopen!
Lynette ik sluit me bij de rest aan, gewoon een afspraak maken bij de huisarts en kijken wat hij je kan vertellen. Hou je wel al je temp of iets bij? Meestal (althans vaak lees ik dat) moet je wel een maand of 3 getempt hebben voordat je wordt doorgestuurd, maar goed als jullie al 1,5 jaar bezig zijn, misschien dat hij je zo wil doorsturen. Hoop zo ontzettend voor je dat het snel raak is *duimt heel hard voor Lynette*
wauw angel dat is ook lastig, wel fijn dat ze zich er nu mee redden kan.. als ze ouder wordt gaat het over, hebben ze ook gezegd welke leeftijd dat het beter moet gaan worden dan?
Das waar als je idd al een temp. kaartje hebt bijgehouden kun je gelijk worden doorgestuurd naar het ziekenhuis. Anders moet je eerst vaak 2/3 maanden een lijstje bijhouden wanneer je eisprong enz is... Wij werden pas na 2,5 jaar proberen doorgestuurd. Allemaal testen ondergaan en beide was alles prima. Heeft het daarna nog 1,5 jaa geduurd pffff....
Waarschijnlijk pas als ze "vrouw" wordt haha, zodra haar hormoonspiegel veranderd veranderd dat blijkbaar ook allemaal en wordt alles wat steviger Een echte leeftijd staat er dus niet echt voor, als ze iets van mij heeft duurt het dus nog een jaar of 7/8 was zelf ook pas 15 toen ik voor de eerste keer ongi werd.
Bedankt dames voor jullie reactie. Het doet me echt goed zo een forum. Ik zit nu echt helemaal met tranen in me ogen. Pfff even een kruik warm maken. Bedankt lieverds
Lijkt me echt zo frustrerend heb echt diep respect hoor voor de meiden (koppels) die zolang op een wondertje moeten wachten
Indd heel lastig Angel. Niks aan doet me denken aan Danielle Bubberman ofzo . Dit meisje in ieder geval: YouTube - Holland's Got Talent - Danielle (Ronde 1) Ben blij dat het nu in ieder geval beter gaat. Ow ja voor mij is dat laat *schaam* Romy (kyano's zus) was tien maand toen liep ze... Maar die was nog sneller met Praten met 7 maand zij ze Angel (hond moeder) Oma Opa Papa Mama.. Vind ik ook erg vroeg..
Daar zijn we toch voor lieverd!!! Steun door dik en dun, door ongi en zwangerschap Niet opgeven he!! Komt echt goed *knuffel*
Goedzo, jezelf even helemaal verwennen en laten verwennen en ik hoop dat de pijn mee gaat vallen..en dan mss een gesprek die je wat meer rust kan geven..
Angel in december 2007 probeerden we het nog 1 keer. We zeiden: als het nu niet lukt houden we ermee op. We wilden niet de medische molen in. En ja hoor, het was raak. Omdat je het dan toch ook al aan het loslaten was en dan valt er een last van je schouders... Dus Lynette, het komt goed
Zo even het filmpje kijken. Jordy zegt nog niet eens papa, maar echt ik krijg de indruk dat hij gewoon aan het klieren is want de p kan hij wel zeggen, maar bij papa laat hij die dus weg, dan zegt hij alleen a a. Het is een dondersteen hoor hahaa, maar zo'n lekkertje pfff hij is ook echt TE verwend door zijn 3 moeders *fluit fluit* Ga even het filmpje kijken.