wow met 7mnd praten!! dat is idd wel snel...hihi mijn neefje kan wel heel hard geluid maken, met zijn speen zit ie te smakken en morren echt grappig..
Wauw 7mnd praten das wel erg vroeg inderdaad... Collin is nu 22 maanden en die lult me ook de oren van me kop hahaha !
Sodeju net dat filmpje gezien, halleluja!!!! Dat is pas echt gaaf, maar zo lenig is Linsey dan nog net niet haha, althans heb het nog nooit met haar geprobeerd hahaha. Maar daarvoor vertrouwd ze ook echt niet genoeg op haar eigen kracht, want zelfverzekerd moet je dan toch wel echt zijn he WOW
Haha zo zat ik vorige week bij me zus, en was alleen met Romy kyaan lag op bed. Zegt Romy ineens: Mars Smoor er maar in.. Ik dacht WTF, ik zeg wat zeg jij ??? Je hoort me toch smoor er maar in!! Ik zeg waar haal je dat soort taal vandaag dame ?? Bemoei je er niet mee, smoor maar!! Ik zeg nu nog 1 keer dame waar heb je dat soort taal weg??? Van D..... geleerd op school.. Nou werkelijk ze zit nog maar op de peuter.. Ik heb gezgd dat ze dat noooooooooit meer mag zeggen, want dat is heel zielig. Maar moest eigenlijk ook wel lachen.. Maar goed je moet op zo moment toch serieus blijven want het kan echt niet
Ik doe t dr ook niet na, ik kan niet eens me tenen raken (buigen), me benen zijn te lang en armen te kort haha
Whahaha dan schrik je je echt rot he Linsey kwam eens thuis en vroeg:"Mama ben jij ook een trut?" Pardon? "Ja "Pietje" zei dat zijn mama een trut was en misschien ben jij dat dan ook wel?" Maar uitgelegd dat "Pietje" een stout woordje had gezegd over zijn mama en dat ze het maar snel moest vergeten haha. Of thuis komen met de vraag of zij ook een dikke lul hebben e.d. duurt wel even voordat je het juiste antwoord vindt om ze uit te leggen dat dat geen nette woorden zijn
Hahaha dat kan ik dan nog net wel, maar nu je het zegt...Linsey heeft dus ook echt hele lange armen. Als we het verglijken met onszelf of Kaily, dan reiken de armen net tot onder de heup als je ze langs je lichaam laat hangen. Bij haar komen ze tot aan haar knieën terwijl ze ook lange benen heeft (sprietjes haha) Achja de middelste is weer erg klein en Jordy is een mini cooper
whaha ja idd dan serieus zijn en later maar lachen gelukkig (of soms ook niet) hebben ze zelf niet door wat ze echt zeggen.
Inderdaad kan heel lang duren. Zielig was ook niet de juiste benaming maar wist niet hoe ik het anders moest zeggen .. haha sommige uitspraken!! Me zusje had een keer opgepast daar met dr vriendje en ze hadden gezoent maar romy was aan het tekenen, zei ze de volgende dag tegen me zus.. Mam tante mijn was aan het seksen op de bank, me zus zo hoezo dan?? nou ze gingen zo doen, ze geeft me zus een kus ensteekt dr tong dr in .. Haha waar ze het weg heeft..
Gelukkig snappen ze er idd maar erg weinig van haha, alhoewel Linsey nu toch de leeftijd begint te krijgen dat ze wel eens een scheldwoord gebruikt dat wij niet prettig vinden en ze weet het heel goed Meestal dus als ze kwaad is op ons en dan fluisterd ze het terwijl ze in zichzelf aan het schelden is op ons haha. Als ik dan vraag wat zei je daar? Meteen rood hoofd en oh niks hoor mama, zei net tegen (Jordy of Kaily) dat ze maar lief moesten zijn omdat zij anders ook straf krijgen. Ja tuurlijk meisje
Haha,, komt mischien ook wel omdat ik nooit zo actief ben, Ik moset al 13 jarige stoppen met Atletiek (deed ik heel fanatiek) vanwege erge ruimte op me gewrichten.. daardoor deed ik alleen nog maar kogel discus speer en slinger werpen.. Maar ook daar moest ik mee stoppen.. Maar ben geen sprietje, mijn benen zijn boomstammetjes hahahhahah
pff voel me net een oudwijf..beetje op zaterdag avond op de bank zitten gapen zo maar eens af gaan sluiten, lekker me bedje opzoeken! weltrusten voor straks!!! liefs
Nee valt niet mee ... ahha . Ik heb na die laprascopie ook foto's gezien van me eierstokken en baarmoeder eileiders enz enz. zitten allemaal in me dossier.. Maar goed vlak langs de bm nog geen cm loopt een darm, Nou daar kreeg je zowiezo al een rol broerte van zoveel vet zat er omheen .. Brrr Maar goed, ik kreeg toendr tijd een vriendje veel stress snaaien snaaien snaaien met als resultaat, 30 kilo's extra toen het uit ging 17 kilo afgevallen. Maar ik krijg wat ik ook doe geen kilo er af.. . Gyn zei gelukkig van zo zie je het niet ( je ziet t wel natuurlijk) maar van binnen ben je dik (gezien het vet om de darmen) . Ik mocht wel af gaan vallen maar dit was dan alleen om de eventuele bevalling thuis te mogen doen.. Nou ja ik beval liever in het ZH dan in hier thuis. We wonen wel 10km van het zieken huis. Vind ik iets te riskant
Truste Maaiky, lekker vroeg erin is toch helemaal niet erg? En al half 12 geweest dus zo vroeg is het nu ook weer niet Fijne dag morgen!!
Joh gaat vet om de darmen zitten??? freaky... Maar goed het is dus wel met een oorzaak dat je bent aangekomen, en dan toch zoveel al eraf, vind ik heel knap hoor!! In het ziekenhuis bevallen...1x en NOOIT meer!!! Moest met Jordy in het ziekenhuis bevallen omdat ze me gek hadden gemaakt dat hij een couveusekindje werd, dag nadat ik bevallen ben zou ik eigenlijk worden ingeleid omdat hij het anders zogenaamd niet zou gaan redden pffff. Niks mis met het mannetje, hij was klein en licht, maar precies goed om thuis te mogen bevallen:x Oh wat was ik BOOS!!! heb daar iedereen uitgescholden dat wil je niet weten hahaha.