Ja dat lijkt me dan indd logisch.. Maar in Sittard zit t ziekenhuis dichtbij.. hier niet, dus gaat het thuis nietgoed en we moeten allereil naar het zh dan ben ik er maar vast snappieee
Ja daar heb je wel gelijk in hoor! maar denk dat ik het ziekenhuis echt niet meer ga halen de komende keer, zal ik al voor de eerste wee daar moeten zijn haha, was nu ook bijna te laat Maar nu is het zieenhuis hier ook nog eens ergens anders (we hebben een nieuw) en vanuit mij met alle stoplichten e.d. (wordt je hier gek van) zijn we dik 20 minuten onderweg en mogen we blij zijn als we in het ziekenhuis zijn, dat duurt voor mijn bevallingen veeel te lang Daarnaast zijn er genoeg die gewoon zh boven thuis zetten hoor en is ook niets mis mee, is toch ieder zijn persoonlijke voorkeur he
Dat bedoel ik dus ik lees af en toe mee bij het topic/club ivm het pendelen en via daar toevallig laatst al eens in profiel gespiekt zag toen al dat ze van Sittard was stiekemert ben ik he haha
Had ik al gezien dat je op me profiel gekeken had. Toen was ik aan het kijken wie je was en zag ik dat je ook op nod post. Dus ben ik hier gaan lezen
Is niet zo heel ver hier vandaan, maar idd veel stoplichten naar het nieuwe zkh. Ik woon in limbrichterveld
Oh leuk joh!! Ja en dan die klote boulevart (schrijf ik dat goed) die ze gemaakt hebben als ik in Geleen moet zijn ga ik altijd via Munstergeleen aangezien de Rijksweg bagger is:x
Nee jij niet .. Angel wel (denk ik ) of een kartonnen doos kan natuurlijk ook nog maar ja dat kan ik vanaf hier niet zien !! Is er geen kartonnen doos straat daar in verweggiestan ???? Woehahhahaha Grpajeee