ja geloof wel dat het verbeterd nu ze alles aan het verkopen zijn, maar het idee gewoon dat 1 en ander naar beneden kan vallen....creepy
hahaha Een gat waar echt niemand wil wonen. Ben blij dat we het opknappen (ons 10 jaar voor gegeven) en dan verkassen richting waar ikw eg kom.. Daar willen we een klein woonboerderijtje kopen dan, aangezien we dan beide werken.. en we op dit moment van schrijven al een taxatie waarde van 95 hebben ( en we hebben alleen de woonkamer nog maar echt helemaal af) .. zit dat er mischie nnog wel in voor ons haha
Fjew *veegt zweet van voorhoofd* dacht even dat je er met mijn woning vandoor ging hahaha. Wij kunnen hier ook nog niet weg helaas. Mannetje net nieuwe baan dus voor hij een vast contract heeft kunnen we niets helaas, wil wel graag weg hier
Nou ze verkopen alleen in flat 4 en 5, De eerste 3 zijn nog altijd huur en dat blijft voorlopig nog. De ergste flats kwa verpaupering zijn nog altijd 3 en 4
Hey meissie, het gaat goed hoor! Ben alleen niet moe....terwijl ik toenstraks bijna omviel van de slaap....pff telang een spelletje gespeeld hihi.. Vandaag naar de dierentuin geweest met Alyssa en mijn 2 broertjes...gezellig!
Overal kan iets of iemand naar beneden vallen .. Als ze roepen ik ga springen ik ga springen, terug roepen SPRING DAN!! haha zie je ze vliegen Leuk Leuk
hooguit gevelplaten die 4 jaar geleden er al bijna vanaf gewaaid zijn. Maar ze zijn toen goed vastgemaakt.
tsjah... Wij hebben dit huis pas bijna 1 jaar! En tis een starterswoning...gekocht voor 165 en nu al bijna 2 ton waard...maar er zit wel een grote maar aan...hij mag niet boven de 2 ton komen want dan is het geen starterswoning meer...en dan mogen we het niet verkopen...mag enkel aan starter verkocht worden ook weer....of we moeten hier 15 jaar blijven wonen dan is het helemaal van ons..tis namelijk ook nog een gedeelte van de bank...zit in de hypotheek...wij zijn eigenaar, maar een gedeelte word bijgelegd door de bank en gemeente...als tegemoetkoming ofzoiets...moeilijke regeling...en ben niet van plan om hier weg te gaan hihi..
De flats zijn toch echt heel berucht daar Ken er helaas zelf ook een paar die gesprongen zijn of er in ieder geval op hebben gestaan
Nou moet zeggen lijk verrotte grappig .. en als ze neer komen hoor je alleen maar een doffe klap. Maar goed ik lach er om omdat ik ht van die personen egocentrisch vind.
Ja klopt. Laatste keer hier van deze flat is (zover ik weet) 2 januari 2008. heeft mijn vriend nog geluk gehad. Had mij net naar mijn werk gebracht, was nog geen minuut binnen, staat de politie aan de deur of hij iets gezien had.
Heb je ook gelijk in Tante, welke manier van zelfmoord ook. Maar ik denk als je toevallig langs komt of net je was buiten hangt en er komt dan iemand langs....je schrikt je rot!
hmm...denk dat ik toch maar naar bed ga..morgen vaderdag...en Ayssa zal wel vroeg wakkre zijn weer.... nadeel van kids whahahaha...