NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    slaap lekker miran.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    brrr...als je zo iets ziet...heb hier een keer iemand voor de trein zien springen...bah bah bah...als ik eraan terug denk......brrrrr bespaar jullie de details...

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Over het algemeen kiezen ze eerder de andere flats zover ik weet
    Wel zwaar voor de huismeester. Hij moet die mensen altijd afdekken

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Voordeel van vaderdag...heb mijn mannetje gezegt dat het morgen helemaal ZIJN dag is!! hahaha Ook ZIJN kids dus kan hij mooi lang met ZIJN kids spelen:D
    Nee hoor ik ga hem lekker verrassen met de kids, altijd leuk te plagen toch;)

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nog zoiets, ik kan daar met mijn verstand niet bij, zelf ben je van je "leed" af, maar wat je de mensen aan doet die het meemaken, zo'n machinist.....krijgt ie voor zijn leven niet uit zijn hoofd, pfff

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja en of dat zwaar is voor zo'n man, smerig toch:(

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    haha ben blij dat ik er zo niet als enige over denk ... Was al bang dat ik te veel had gezegt.

Maar indd nee lijkt me ook niks om het te moeten zien, een goeie vriend van me had het gezien woont op 9 hoog en die vrouw is van 12 hoog gesprongen. was geen dubbeltjem eer van heel

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hahaha Angel! Ik heb ook wat leuks met Alyssa gemaakt...had het vrijdag op dressoir gelegd omdat ik er nog wat op moest lijmen en doen...en om te drogen daar neergelegd...ventje komt al bijna jaar niet meer tussen de middag thuis omdat we nu verder van zijn werk wonen...

Staat ie ineens om 14 uur binnen...hoi..was in de buurt kwam koppie koffie doen! Pfft zag die dus het kadootje....kreeg ook nog als antwoord...ja dan had je het maar weg moeten leggen!

Ja hallo...wist ik toch niet dat je inenes binnen zou staan....je komt nooit thuis tussen de middag.......pfff mannen...dus verassing weg!

Hihi..ik zou naar bed gaan....

Hmmmmmmmmm

Nu zal ik het doen dan?

Tis wel gezllig hier...

Groetjes,
    Miranda

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Maar ja aan de andere kant, als je zelf zo diep in de shit zit. Er zijn er genoeg die die shit niet aankunnen

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Die ja en toen zou nog wat zeggen... uhmmmmmmm

Ik ga maar afsluiten, mannetje is al naar boven ik lig naast Kyano (camping bed ) dus hoop dat ie uit slaapt morgen anders heeft ie pech ;) schone luier en weer slapen toedeledokie ;) nee hoor haha ..

Ik ben echt moe , zere tieten, en zere buik bluhhh ..

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    die tante mars?

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ja ging wat te hard van stapel met typen waardoor ik tab tab raakte en enter :s .. Nog nooit gebeurt haha ..

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aha...hihi..

tsjah..ik ga dan ook maar..zei het net al...houdoe!! En truste!!

Miranda

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ angel: daar praat hij nooit over naar de bewoners toe. Maar lijkt me idd smerig.

@ tante: het schijnt dat je het van de verdieping waar ik woon ook niet lang overleeft. Het schijnt ooit eens 15 minuten geduurd te hebben voor de ambulance erbij was. Op dat moment blies die persoon zijn/haar laatste adem uit. Maar dat is lang voordat ik hier kwam wonen gebeurd.

@ miran: haha zo komt ie nooit thuis tussen de middag en als het juist niet uitkomt juist wel!

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nee hoor tante ik deel je mening helemaal en al was dat niet zeg je niet teveel hoor, is toch gewoon jouw mening;)
    Maar ben het ermee eens dat het erg egoïstisch is!

Miranda oh dat is ook balen he!! Ik had hem meteen weer buiten gezet hoor haha.
    hier heeft kaily het boven op de kast gelegd omdat het te groot is om ergens te verstoppen, dus man keek ernaar dus Kaily helemaal overstuur dat hij het had gezien (is ingepakt) dus ik maar met een dikke knipoog tegen mijn man gezegd dat daar cadeaupapier lag voor als iemand jarig is. Het stiekeme lachje van mijn meisje is dan weer geweldig echt zo van we hebben hem lekker gefopt!!
    Oh en veel te gezellig hier hoor met al die dodenverhalen haha, als je moe bent lekker naar bed gaan hoor;)maar je mag ook opblijven als je wil:D

Zethe, tja dan zijn er toch echt genoeg andere manieren om er een einde aan te maken die niet zo heel erg bloederig zijn:(

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Is met mannen altijd zo!! Onvoorspelbaar ;) . hahah

Oke nu ga ik echt, toedeledokie

Knuffel

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    nogmaals truste miran

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Truste Miran en tante!! Hopelijk mag je beetje blijven liggen tante!!
    have fun morgen allemaal!!

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja ok, er zijn genoeg minder bloedere manieren angel. volgens mij denk je er op zo'n moment niet meer over na

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    slaap lekker tante

Deel Deze Pagina