Daar zit natuurlijk ook wel weer wat in achja hopelijk hoef ik het nooit van letterlijk dichtbij mee te maken...
Ik ben er toen ik hier nog niet zo lang woonde wel een keer bijna bij uit gekomen. Het was mijn geluk dat die man aan de kant van flat 2 sprong, en ik richting het station moest. Anders....
die van toen was iemand die op de 11de verdieping woonde. Die van begin vorig jaar was iemand die uit een andere wijk kwam. Officieel kan hier niemand naar binnen. maar mensen glippen achter iemand aan die al naar binnen gaat. of bellen aan. Er zijn mensen die gewoon open doen zonder te weten wie er aan de deur staat.
Ja ok als ze er wonen hebben ze natuurlijk toegang, maar mensen die naar binnen glippen of waar gewoon zomaar de deur voor open gemaakt wordt, pfff.... Ach als ze een manier zoeken vinden ze vaak toch wel iets he waardoor het lukt. Sukkels...sorry
Ik ga altijd naar de Eaters kijken, dus als hij al eens op de ijsbaan is tijdens een wedstrijd (meestal op zondag) dan zou dat wel kunnen?
Als het goed is staat die in mijn profiel Moet wel erbij zeggen dat ik eigenlijk nooit online ben, zometeen dan wel ff natuurlijk, maar niet dat je denkt van huh die is er nooit haha, maar sta altijd offline
ja eigenlijk heel erg hoor, maar anders krijg ik nergens de kans voor Momenteel heb ik mijn halve lijst geblokkeerd, werd er tureluur van op een gegeven moment, was amper online en begonnen al meteen 5 verschillende velden te buzzeren
Ik kan hem in mijn profiel zien maar weet niet of dat komt omdat het mijn eigen profiel is? Anders: abbetje2@hotmail.com
Tester heel veel succes morgen!!! Dat er maar veel roze bij mag komen *duimerdeduim* Iedereen een hele fijne vaderdag morgen!! Ga nog even chatten haha en dan richting bedje Dikke knuf!!