Is geen sensitest .. En geen id waneer mijn NOD is Ik heb 1 keer een goed streepje gehad.. Woehoee, was alleen van korte duur. We zien het donderdag wel, ga ook niet meer testen. Had leuk geweest als we er zelf achter konden komen natuurlijk..
@Tante Mars: Misschien dat ik een streepje zie, weet niet of ik op de goede plek kijk? En als we hem op de foto niet zien, betekent hij niet dat hij er niet is: door de flits 'verdwijnt' het streepje vaak. Over een paar dagen nog eens proberen. *Duimerdeduimerdeduim!* @ikke: Voorzichtig feli... @Ninoshka: Balen, over een paar dagen vast vet posi! @Rapoenzel: Wanneer ga jij weer testen?
Rapoenzel had je vanmorgen getest? Je staat op groen geloof ik he? Nou die knaltest komt nog wel hoor! Wanneer ga je weer testen? En 3kats las ik op rood, balen meis Voor alle andere ongi's (sorry weet niet meer wie) veel succes in de volgende ronde
thanks meiden! @ Tante, wel spannend dan donderdag afwachten. Of zoals Leeuwtje zegt misschien toch over een paar dagen weer proberen? @Rapoenzel denk dat ik in 't zelfde schuitje zit, ongi afwachten, weinig tot geen hoop. @ Leeuwtje alles goed met jou aan de andere kant van de wereld?
tante...ik zie wel een licht lijntje...maar die heb ik zlef ook wel eens gehad...en toen werd ik 1 dag later ongi...hopelijk voor jouw niet zo!!! Maar iedereen maakt een beetje HCG aan he tegen het eind van je cyclus...end at kan de reden zijn voor vroege testers die een vaag lijntje krijgen.... Gewoon donderdag echo..en bloedtest! en kei positief!! Ga ervandoor...is een klein monstertje dat aandacht wil..zit met sjamhandjes op de laptop te rammen nu dat ik aandacht moet geven hahaha typt raar... Groetjes, Miranda
Oh Ninos, jij ook een twijfeltest????? Had over je heen gelezen *bloos bloos* Ik zal ook voor jouw duimen, wat spannend zeg.
huh? ow, dat wist ik niet hoor!.... Waar is dat dan weer goed voor? Je eigen lijf zorgt zo wel weer voor de nodige verwarring haha!
@Tante Mars: Ik zie wel een héél vaag lijntje hoor! @Mgwc: Je eigen lijf kan je een vals positieve test bezorgen? Stomme hormonen @Ninoshka: Alles zijn gangetje, morgen maar eens de dokter bellen, me voorstellen, me als patient aanmelden en een afspraak regelen
Oh sorry Ninos *bloost nu nog meer* Ik haal de kleurtjes even doorelkaar. Oh balen meid, maar hebben de duivels zich al aangemeld dan?
@ Leeuwtje, leuk hoor! Lijkt me zo leuk om voor zoiets naar de dokter te gaan omdat het normaal altijd voor iets negatiefs is.
@ Maris, maakt niet uit toch. Ben nog niet ongi, zelfs geen bruinverlies. Maar ja, heb er toch weinig vertrouwen in hoor. moet 't even afwachten... Jij ook op de wachtbank zie ik. Succes! Ik duim ook voor je! @ Leeuwtje, ik hoop 't zo Wordt wel beetje ongeduldig
Dank je, ja ik zit ook op de wachtbank. Maar ik ga er al van uit dat ik op rood kom. We hebben wel geklust maar niet op de vruchtbare dagen en we hebben het bericht gekregen dat mannetje zijn zaad niet zo goed is.