Ehm... nog nooit gehoord van aaien en paaien in zijn slaap.. en dan eh... hem wakker zoenen...? hihi *BLOOS*
Kan ik me echt voorstellen rapoenzel, misschien dat de werkstress hem toch echt even te veel is momenteel. Misschien toch nog een keertje met hem praten erover en hem ook zeggen dat je wel begrijpt dat hij met het werk zit, maar dat het jou pijn doet dat tijdens je ei er niet geklust kan worden hierdoor??? En misschien ook dat je bang bent dat het tussen beide nog eens barst doordat jij letterlijk en figuurlijk je ei niet kwijt kan en hij dit niet ziet/begrijpt???
Oef ik zit hier grapjes te maken (schaam schaam) maar begrijp ik nu dat zoiets dergelijks zich vaker voordoet??? Heb je het idee dat hij er niet achter staat???
Dan heb ik oorlog in de tent pffff @Angel: Ja, morgen toch maar erover hebben, want dit kan zo niet langer gewoon. Ik word ook al 31 over 2 maanden en wil gewoon niet te lang meer wachten nu met een 2e.
Oorlog in de tent als je hem al kussend wakker maakt?? Mijn vent zou er meteen voor tekenen, die kan ik om half 4 's nachts wakker maken of welke tijd dan ook, die maakt wel zin ondanks zijn moeheid Maar idd, toch even praten hierover hoor, dit zal beide geen goed doen. Heb zelf ook altijd gezegt voor mijn 30ste mijn gezinnetje compleet te willen (mocht het ons gegund zijn natuurlijk) dus begrijp je hier zeker in.
Jongens, ik vrees dat het voorbij is deze maand voor mij... Heb net wat bruinverlies en krampenn in mijn buik én pijn aan de onderrug Ben een beetje verdrietig
Ow Balen Arka, ik snap heel goed dat je verdrietig bent. Toch iedere keer weer een dikke tegenvaller. Ik hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt. Dikke knuff
Arka klote meid!! En je mag verdrietig zijn hoor, logisch toch.... Toch ga ik voor je hopen en duimen dat het of niet gaat doorzetten of je volgende maand wel geluk hebt, sterkte en succes meid!
Ik denk persoonlijk dat ie geen 2e meer wilt. Maar dan hebben we een probleem ! @Angel: Dat riep ik dus ook altijd. Maar de eerste kwam pas toen ik 29 was, dus tsja dan moet je de tijd wel rekken. Ik gun mezelf nog tot mijn 32ste om zwanger te worden. Daarna wil ik niet meer zwanger zijn, want mijn lichaam heeft het al erg zwaar gehad met de eerste zwangerschap en diverse operaties daarna.
Ja, ik hoop ook dat het zich niet doorzet. Mijn mijn dochtertje had ik op zondag echt een bloeding en bleek ik op donderdag zwanger te zijn. Maar dit is geen bloeding maar voorbode van duivels en zoveel mensen om me heen die zwanger zijn of net kindje hebben boehoe en hoe krijgen je banner weer geïnstalleerd? ik krijg hem er niet op en ik had ook pendelberichten verstuurd en die zijn met de verandering van de site blijkbaar niet verstuurd. en boehoe ik voel me zo zielig en stom!
Je moet m ook neit knijpen... hihi Aaien en strelen. Zodat hij net aan voorzichtig wakker wordt. En dan heel zacht langzaam zijn eh... aaien.. *bloos*