Goeiemorgen meisjes! Haha leuke gespreksonderwerpen hoor gisteravond...brrrrrr kreeg er de rillingen van! @Ninoshka: awww shit!!! Echt jammer dat je test negatief was..maarr...wat niet is kan nog komen!! *DUIMDUIMDUIM* *ongi-blijf-ECHT-weg-bij-Ninos!!!* @Tante: meid ik zie ook een licht streepje!! Oeh spannend hoor, zal ook voor jou duimen donderdag!! @hier: pfff ik slaap zooo vreselijk slecht en licht...word van alles wakker en 's ochtends lig ik gewoon te wachten tot ik uit bed 'kan'. En ben overdag giga-moe! En droom alleen maar over alles maar dan ook álles wat met zwanger zijn en kinderen te maken heeft, best heftig! Hmm zou dat komen omdat ik er zoveel mee bezig ben..hihi.. DUHhh! En af en toe behoorlijke krampjes bij mn lies ook....*hoopt dat dat een innesteling is!!!* Zometeen lekker sporten! Lijkt mij dat de sportschool gewoon open is toch met vaderdag??
@Heitje: Vast wel, hier is ie ook gewoon open... In het weekend sport ik zelf niet, dan hebben mijn spiertjes rust nodig haha !!!
Groot gelijk Rapoenzel! Jij sport je een ongeluk! Bij mij komt het toevallig net zo uit..wilde met 2x per week beginnen en ben afgelopen woensdag geweest, vrijdag fysio dus nu zondag is het mooi in lijn om weer te gaan
goede morgen!! ninoshka balen meis.. nu weer afwachten **knuff** Tante ik zag ook een licht lijnt, je zit het voor donderdag wel helemaal spannend te maken!!!!!! Heitje aj nix aan als je zo moe bent...sportze!!
Ik sport me inderdaad een ongeluk. Na de vakantie gaat dit wat minder worden, want het is soms teveel voor me !
en over de huisjes van gister; wil ik ook!!!! dams hier ben je voor een flat gewoon 160 kwijt.. wij willen nu een eensgezinswoning, maar zie dat we dan beter verhuizen kunnen
wauw rapoenzel goed hoor!! hihi hoor je niet vaak dat iemand moet minderen met sporten heitje hier weer wat beter vandaag, wou mezelf niet gek gaan maken voor nod maar merk nu al dat het toch weer moeilijk gaat worden...gelukkig veel werken deze week, vliegt de tijd ook langs me heen. En met jou alles goed??
Oh dus je hebt wel wat afleiding! Zit ik ook elke dag naar te zoeken, zolang ik mezelf bezig hou, ga ik ook niet teveel vooruit denken. En op dit forum ben ik ook heel veel juist met gedachten bij anderen zodat dat van mezelf beetje lijkt te vervagen.. Hier gaat het wel hoor! Vertelde net dat ik alleen zo giga-slecht slaap en toch heel moe ben. En heftig droom ook, alleen maar over baby's en zwanger zijn...*zucht en dan word je wakker*
aj dat kan heftig wakker worden zijn.... misschien wel een goed teken **rent gauw weg zag de nod politie komen**
Haha oke..ik ga sporten nu...en daarna nog ff opruimen hier en dan naar schoonouders te eten...afleiding genoeg lijkt mij zo! En daarna breekt de nieuwe week alweer aan, joepie!! Ik zit alleen nou al te denken van *ohw wat zou ik het kut vinden als het deze maand niet raak is...* *bant NU gedachte weer uit hoofd!* O ja: Angel ben je ongi?? Of gaat je banner automatisch op dag 1 staan weer?? Ik hoop dat laatste!! Fijne vaderdag iedereen! (Haha na het sporten ben ik hier toch weer om ff te beppen hoor...) O ja, dat herinnert me eraan om mijn vader ff te bellen haha! Byee
Over sporten gesproken,, haha.. Ik doe dus alleen aqua power, maar das deze week voor het laatst en dan 6 weken vakantie.. Helaas.
*breekt effe in* whaaaaaaaaaaaaaaaaaa mars!! ik zie het streepje goed hoor!! owwwwwww spannend! @ alle andere damens *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG*
Goedemorgen lieverds, Zojuist mijn banner veranderd......vanmorgen met hevige krampen en in "bloedbad" wakker geworden Aan de klontjes/stukjes te zien is het denk ik wel echt wat geweest, maar heeft het helaas niet goed mogen gaan. Maar goed, hopelijk brengt juli me meer geluk, zou iemand mij op rood willen zetten aub? Hoe is het hier? Tante een licht streepje? (ga zo even je foto kijken) en ikke een twijfeltest? Ninoshka nega, maar nog niet ongi *duimt verder voor Ninoash* Verder nog wat gemist?