Tante ik zie echt een héél licht streepje!!! *gaat zich helemaal sufferdesuf duimen voor tante* Hoop voor je dat het steeds donkerder mag worden en het straks zo van het beeld springt!!
Heitje nu moet het voor jou wel raak zijn nu, dan is het bij mij deze keer goed raak, dan ben ik nog net een maart mama haha
**jumpt even in om Angel een hele dikke knuffel te geven** balen meis... volgende ronde wordt een hele mooie voor jou!!! gaan we allemaal naar de maart mama's
Tnx meis, en zo is het maar net, maart is een prachtige maand om mama te worden, al geeft het mij dubbele gevoelens, maar we gaan ervoor *hijst spandoek omhoog ALLEMAAL VOOR MAART!!*
Oh sorry, ben een beetje harrie in de warrie vandaag geloof ik *bloos wat af hier* Nou gelukkig dan maar, hoop dat ze ook niet komen. Heel veel succes en nogmaals sorry
Oh wat was dit een zenuwslopende ronde voor jou Angel, balen meis. Hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde.
och Angel nee!!!!!! VInd het zo enorm jammer! Ik duim dat we allemaal maart-mama's mogen worden! dikke, dikke knuffel!!!!!!!
Dat was het zeker Maris, maar ben wel opgelucht nu. Volgende ronde gaat het vast helemaal goed komen Arka tnx meis, we worden allemaal gezellig maart mama's!!! *doet de wave*
Ohh lieve Angel...wat jammer nou dat het deze maand toch niet zo mocht zijn *Het komt wel goed schatje* (denk aan die lieve reclame ) IK WIL MET JOU NAAR MAART!!!!!
Nou moe...weer zo rustig Iedereen is natuurlijk naar papa's/schoonpapa's enz enz... Ik ga pas rond etenstijd!
Hallo allemaal! Ik zie Angel ongesteld? Jammer!! Hier: ben gister ook ongi geworden! Ga nu eerst even douchen
Oh wat balen meisje maar ook voor jou geldt...Maart wordt DE mama maand, volgende ronde is het dus gewoon raak *geeft dikke knuffel*
YES, that's the spirit! Je hebt je al bij juli aangemeld zag ik? Snik, het wordt hier steeds rustiger! Maar ja dat krijg je ervan als je eind van de maand pas je NOD hebt...de eerste maanden dat ik hier zat was het steeds begin van de maand, toen was het juist in het begin heel rustig! Hoe voel je je nu? Erge kramp nog? En nog meer stolseltjes verloren?
Ik blijf hier nog wel gezellig hangen Heitje, kan jullie toch zeker niet missen!!! Ik voel me lala, probeer positief te blijven, maar ergens toch in achterhoofd best beetje verdrietig. Maar komt goed, heeft even nodig. Krampen nog met vlagen aanwezig, maar niet meer zo erg. Stolseltjes in totaal 4 verloren??? Dat is iets wat ik me dus niet meer kan herinneren van mijn vorige mk, geen idee dus wat ik kan verwachten nog en of dat goed is of juist niet??? Maar ik vertrouw maar op mijn lichaam dat die alles schoon achterlaat even cru gezegd. Hoe voel jij je? Al beginnende kwaaltjes???