NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik zal me ook maar eens stilaan gaan aanmelden bij juli :)

En Angel, we gaan voor maart he ;) Heb nog 2 pendels voor juli dus wie weet brengen die meer geluk! Hoop het allesinds! Nu is het stressen eindelijk gedaan gelukkig. Kan ik weer een 2-3wk rustig aan doen, heeft ook weer zo zn voor delen.

Was al blij dat ik toch nog perfect regelmatig ben, dacht dat ik langere cyclus zou hebben maar gelukkig niet.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maart is gewoon DE maand waarin wij mama worden, voel het gewoon aan mijn water en dat wordt gezellig daar!!!!:D
    Wel idd fijn dat je nu regelmatig bent, zo heeft ieder nadeel ook zijn voordeel toch;)

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Idd! Tenzij de baby blijft zitten, dan wordt het een april'letje :p (volgens menstruatiekalender zou ik 27 maart dan uitgeteld zijn) Mn papa verjaart 31 maart!

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    *gaat even op menstruatiekalender checken wanneer ze is uitgeteld dan* Hij geeft 29 maart aan.

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Volgens menstruatiekalender ben ik dan de 28ste uitgerekend:D

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heel begrijpelijk Angel dat je toch beetje sippig bent :( Je had immers eerst een lichte posi test in handen en dat is natuurlijk hartstikke verwarrend en zo worden je emoties heen en weer geslingerd, helemaal als je daarna dan ongi wordt, echt een domper...Gewoon ff lekker een potje gaan janken hoor, dat lucht op!

Hmm beginnende kwaaltjes? Weet niet! Durf het eigenlijk niet zo te voelen want ben bang dat ik teveel ga stressen...maar had een uurtje terug wel wat pittige krampjes onderin bij mn lies, is nu weer weg. En voel me beetje wazig maar dat komt door het slechte slapen... Merk dat ik ook wel een beetje ongeduldig ga worden hoor nu, maar wil ik niet! Ik wil relaxte Heitje zijn!

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Adem in...Adem uit...Adem in....Adem uit!! Gewoon heel rustig blijven.....makkelijker gezegd dan gedaan he;)
    Nog maar 6 daagjes en dan weet je meer, voor je het weet zijn die dagen voorbij.
    Krampjes bij lies zou een goed teken kunnen zijn, maar het kan nog alle kanten op helaas.
    Maar ik ga echt zo mega veel en hard duimen, dat het wel MOET hoor:D

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

He...je kunt weer zien wie er online zijn (onderaan de pagina) das leuk!
    Hier alles goed! Manlief is op vakantie, pa en ma weer terug naar NL en dus heb ik het rijk alleen! Een hapje en een drankje erbij en ik zit aan ZP gekluisterd.

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Kris, ja we kunnen idd weer zien wie online is, nu kan niemand meer undercover komen spieken whahaha;)
    Oh mannetje op vakantie...voor hoelang? Is hij optijd terug om eitje te klutsen???:(
    Maar gezellig dat je weer lekker met hapje en drankje op zp bent:D *krijgt er honger van dus gaat even de kast in duiken*;)

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik moet? Ik word onder druk gezet Angel ;) Hahaha

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Lekker Kris! Krijg er ook honger van! Heb alleen net al een grote bak kwark opgegeten en daarna had ik nóg honger dus 2 crackers gegeten en nu alweer honger! Dus kom maar op met die hapjes :)
    Mannetje is toch weer terug nét voor je eitje?

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja tuurlijk, vaak presteer je onder druk het beste toch? Dus nu onder druk moet jij het presteren om die vette test in handen te krijgen:p

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    zo, ik ben ff testen aan het verzamelen zeg! Heb nog wat op internet besteld (matcare) omdat ik het niet kon laten...dus als die binnen zijn heb ik 3 soorten haha! KV Predictor én Matcare! (ben ik erg of ben ik gewoon goed voorbereid?)

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oh jam jam!!
    Ik heb een pak scholiertjes open getrokken, daar zit choco op!!! Ik lust geen choco, maar ze gaan erin alsof het niks is hahaha

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Idd Angel!
    En het wordt geen vette test...het wordEN vette testEN ! Hihihihi

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Een slimme meid is op alles voorbereid!!:D

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Vakantie van manlief stond al een hele tijd in de planning. Ik zie hem pas vrijdag weer. De dag van mijn eisprong. Dus het moet nog blijken ofdat we optijd zullen zijn of niet. Hopelijk is mijn ei een dagje later als geplant en anders gaan we er in Juli gewoon voor. Dan is mijn ei tijdens onze vakantie.

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Whaha ja in jou geval wel ja;)

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ohhhh laaat ik daar nou nét trek in hebben! Heb het hele huis al overhoop gehaald in mijn zoektocht naar chocola...maar heb het niet..alleen een restje hagelslag maar daar heb ik nou weer geen zin in... ;)

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Was het maar mogelijk om een dag een stop in je eileider te duwen en zodra je mannetje terug is stop eruit en knallen maar;)
    *gaat duimen voor een laat eitje voor Kris*

Heitje heb nog een pak in de kast liggen, kom maar halen whahaha

Deel Deze Pagina