NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @ Angel, ja denk het wel.
    Ik twijfelde eraan, en hoe meer ik er hier over typte hoe duidelijker het werd dat ik toch wel graag verder wil.
    Dus ondanks dat we vanmorgen al geklusd hebben met condoom gaan we vanavond voor de fun nog een keer klussen.

Dus zal mijn onderschrift even aanpassen. Wat ben ik toch ook een twijfelkont!
    Heb ook maar weer plaats genomen in de Hello Kitty auto.
    En wel op 7 juli.
    Mocht ik weer gaan twijfelen zet me dan extra strak ik de gordels vast.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Denk dat iedereen in jouw situatie wel zou gaan twijfelen hoor, is toch ook niks mis mee, daar ben je vrouw voor, wij mogen dat;)
    Wel super dat jullie er weer voor gaan meid, hoop van harte dat het snel raak is *gaat hard duimen voor Susan*:D

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je, we gaan er weer voor. Ik heb het even aangepast onder mijn banner;)

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Maar ik ga er zo achter weg, vriendlief wil erachter *zucht* Maar ja moet hem wel ff te vriend houden

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dank je Angel.

Mariska, kun je dan niet beter zwanger in juli erbij zetten?
    is dat niet duidelijker?

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maris hou het ventje idd maar even te vriend, je hebt nog wat van hem nodig he hahaha

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @Susan:
    Ik heb negatief getest ;)

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Angel vertelt me net dat ze pendelt op maand van bevruchting dus dan zou ik zwanger zijn in Aug. Toch of ben ik nu aan het blond doen?????

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedeavond meiden,

Hoest hier?

@ Angel79: Nee, rood!!! Hoe kan dat nou??? Jeetje meid, Kl*te voor je.......Ik ga zooooooooo hard voor jou duimen voor juli!!!

@ Susan27: Twijfelkont.....Wat super dat jullie er toch voor gaan........Net wat je zegt, als je goed bent neemt de school je echt wel weer terug......Vond het een mega dappere beslissing om een kinderwens opzij te zetten voor een baan, maar vind dit eigenlijk veel leuker.....hihi!!! *knorretje duimt voor je*

@ Tante Mars: Huhhhh streepje........Hoe wat waar??? Cool.....Ben heel erg benieuwd!!!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Knorr, hoe gaat het met je???

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maand van bevruchting is moment dat ei en zaad samen smelten whahaha, dat wist je wel, maar als je ei dus in juli is pendel ik dus juli, is je NOD in augustus dan kom je er pas in augustus achter natuurlijk, heb je gelijk in;)

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Mariska, je had toch staan positest in juli?
    Dus dat zou dan toch je juli eitje zijn.
    Dus zwanger geworden in juli.

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Ego: Wat een dag..........om 5 uur klaarwakker (3e dag op rij).......misselijk.....krampjes.......geen zin in eten........dan wel mega-honger en na 2 happen hoef ik niet meer......ben zo moe.....mijn broeken zitten strak......heb nergens zin in.......maar ohhhhhhhh wat is het leuk.......

Gisteren met het uitje zulke leuke babyspulletjes gezien......hou je in knor.........hihi!

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Knorretje!!! Hoe is het met onze mama???
    Tja hier idd rood, wakker geworden met krampen en liggend in bloedbad, jaiks.
    Op naar de volgende maand, we willen allemaal een Maart mama worden hahaha;)

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Geweldig die kwaaltjes whahaha:p
    En dat babywinkel kijken, handen beginnen vast te jeuken he haha.
    Maar verder voel je je wel top???

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Knorretje jij gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ja als ze me willen houden nemen ze me wel terug en ach voordat ik zwanger ben en met verlof ga kan het wel het nieuwe schooljaar zijn wie weet.
    Maar ja misschien wel mijn eitje verspeeld nu maar dat geeft niet we maken mooi een Frans beebje volgende maand

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    ff hardop denken:

ik wordt denk ik 1 of 2 juli ongi en een cyclus van 30 dagen. Ei op ca dag 16 dus dat wordt dan evt bevruchting 17 0f 18 juli dus nod in begin aug.

Ik dacht dat Angel pendelt voor positest maar dat was dus niet zo.
    Klopt het dan of snap ik het nu helemaal niet meer (hellup)

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Muurtje, Suekes en ik in Rotterdam.....We waren al te laat....Rottreinen, trein gemist......., maar vanuit het station wezen lunchen, kletsen, kletsen, kletsen........hup winkel in, winkel uit......en overal zitten vergapen aan babyspulletjes........terrasje gepakt, kletsen, kletsen, kletsen (en daar houden wij niet van!)..........toen was het al snel laat, en schrokken we alledrie van de tijd.......

Dus meiden, het was supergezellie.....Volgende keer gaan jullie allemaal mee (hoop ik).......

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hoe was het uitje trouwens, hoeveel dames waren er in totaal??
    Was je de enige zwangere dame of niet?

@masiska, ze pendelt dus voor je JULI ei wat dan rond 16 juli bevrucht gaat worden.
    Ik had in mijn pendel staan zwanger in ... Dus bevrucht in die maand
    Maar test in aug is bij jou hetzelfde als zwanger in Juli omdat het om hetzelfde eitje gaat.

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Whahaha niet te gek maken meis, gaat helemaal goed komen;)
    Ik heb gependel op je ei bevruchting in Juli, of je daar nu eind julie of begin augustus achter komt dat maakt niet uit, als het maar raak is:D

Deel Deze Pagina