NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Jeetje, jullie zouden toch met een hele groep gaan??

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ondanks die kwaaltjes voel ik me top.....Vriendlief is ook helemaal trots en bezorgd (ieder kwartier: hoe voel je je?) Lief!!!

Maar wil het zo graag aan iedereen vertellen.....Mijn buik staat echt bol.....mijn broekknopen gaan niet meer dicht.......pffff, echt lastig.....

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Nou helemaal super Knorr. Ben echt superblij voor je. Hoop dat alles voorspoedig zal gaan verlopen.
    Kan me voorstellen dat je het wel van de daken af wil schreeuwen.
    Wil je weten wat het gaat worden?

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx.....Komt helemaal goed susan......Ik heb ook echt vette mazzel.......Wanneer ik met zwangerschapsverlof ga, komt mijn duo-collega terug van zw.verlof.....We wisselen elkaar dus echt letterlijk af.........Ga het ook nog niet vertellen op het werk....misschien laatste schooldag aan directeur (ben dan 8 weken).......maar de rest nog niet.......als ik dan terug kom ben ik 14 weken (mits alles natuurlijk goed gaat)......lijkt me wel grappig.......

5. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oh knor heerlijk toch meid, en je vriend zo bezorgd en trots geweldig!!!
    Nog even en je mag je megafoon pakken en op het dak gaan staan;)

Betreffende het uitje dat klinkt super gezellig!!
    De volgende is 11 juli of ging dat verschoven worden?
    11 Juli weet ik niet of lukt, de 16de is mijn meisje jarig en weet nog niet of we het t weekend ervoor of erna vieren.

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    We waren met zijn 3en: Muurtje, Suekes en ik.....Muurtje ook zwanger.......was supergezellie......hebben geluncht, geshopt en op een terrasje gezeten......maar vooral superveel gekletst....Echt een aanrader, was erg leuk.....

7. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Heb je nu een vast contract gekregen dan Knorretje?
    Ik werk dus nog steeds op inval basis.
    Hoop dat ik aan het eind van dit jaar een contract ga krijgen. Mijn duo juf komt na de kerst wel weer werken op therapeutische basis dus gaan we samen de groep doen. ZIj werkt 2 dagen. De do en vrijdag.

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Volgende uitje staat idd op 11 juli gepland.....Ik ben er dan niet (veel te druk met overhuizen).....maar wij hadden gisteren ook al geopperd eind augustus.....dan is iedereen weer terug van vakantie enzo.........

9. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ok zou mij opzich wel beter uitkomen eind augustus, al zit ik dan ook weer met mijn verjaardag whaaaaa haha, maar welke datum dan ook, zal kijken of het gaat lukken mee te gaan en anders gewoon een volgende keer;)

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Als je aan het eind van dit jaar een vast contract krijg zit je toch helemaal safe??? Mocht je nu zwanger zijn dan ga je op zijn vroegst na de kerstvakantie met zw.verlof...........het contract heb je dan al binnen.........en ik geloof ook niet dat ze mogen zeggen: oke, we willen je wel een contract aanbieden maar je bent zwanger dus doen we het niet.....Volgens mij heeft een werkgever best wat verplichtingen........

11. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zolang je geen vast contract hebt mag een werkgever bij einde contract zeggen dat ze geen werk meer voor je hebben, heb je wel een contract mag je NOOIT ontslagen worden omdat je zwanger bent. Ook mag je niet geweigerd worden omdat je zwanger bent;)

12. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Ik bedoel eigenlijk eind van het aankomende schooljaar. Raar he dat leerkrachten vaak van zomervak. tot zomervak. leven. Er staat helemaal niks op papier dus ze kan hij mij ieder moment weg doen zeg maar. Maar na een vette beoordeling op mijn klassebezoek ben ik daar niet bang meer voor.

Eind aug. wil ik ook wel graag mee. 11 juli gaan wij 's nachts met vakantie dus dat gaat niet lukken.
    Utrecht ofzo is ook wel leuk. Of Amsterdam

13. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik ga voor Utrecht;) Toch net wat dichterbij voor mij haha, maar pas me wel aan hoor als ik mee kan.

14. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Utrecht is voor mij ook korter met de trein. 60 minuten ofzo
    Amsterdam is 1,30 uur ofzo

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Utrecht zou mij dan ook beter uitkomen en vooral als het pas eind augustus gepland staat...

16. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey kijk eens aan, zou toch helemaal leuk zijn als er nog meer dames gaan:D

17. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    He Rapoenzel dan komen wij volgens mij bij elkaar in de trein terecht. Ik ga via zwolle nl.
    Of heb ik het dan mis

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Klopt ik moet vanaf Nijverdal eerst naar Zwolle en dan de sneltrein naar Utrecht...

19. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    hey goeienavond dames.

@ angel, balen meid, op naar volgende ronde en juli wordt jouw maand.

en voor de zwangere die erbij is gekomen gefeliciteerd.

20. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Setti!! Wanneer ging je ook alweer testen meid, duimerdeduim!!!

Share This Page