vrijdag als ik overtijd ga, samen met the lady, mammaT en nog iemand (solly naam vergeten) hoe ist verder?
Ik zit dan al in de trein. Kunnen we dus al langer samen teuten. Mochten we iets afspreken in Zwolle. (als het door gaat natuurlijk)
Oh spannend Setti, hoop zo voor je dat een een mega vette test in handen krijgt!! Hier verder alles prima
Ik ga dan ook maar voor eind augustus, wel het alllerlaatste weekend hoor heb die maand veel verjaardagen. En dan heb ik net me stuffie binnen hahahaha
Kunnen we doen... moeten we tegen die tijd maar even nummers uitwisselen, want het is dan handig dat ik weet in welke coupe je zit
Ik ga ook voor het laatste weekend... want ook wij vieren onze verjaardagen het weekend ervoor haha...
Ja klopt maar we zijn weer om, zie de andere berichten van de avond. Ben nogal een tijfelkont snappie. Nee we hebben het er nog eens over gehad en tot de conclusie gekomen dat we toch een zwangerschap niet kunnen plannen en daarom gewoon door gaan. Dan ga ik mee voor het laatste weekend. Volgens mij zit Tante Mars dan als eerste in onze trein. Moeten we zeker even een herkennigs teken doorgeven. @ Verjaardagen: die moet ik dan idd ook maar ergens eerder gaan vieren. Hier ook 14 verjaardagen in juli/aug waaronder ikzelf
Ow laatste weekend kan Zethu niet Dus ik ook niet haha (zij is mij dinnetje ) dan mischien eerste weekend septemver?
oo ik ook. vandaag te horen gekregen dat t nichtje van mijn vriend weer zwanger is. ze heeft al een zoon die volgende maand 1 wordt ze woont nog thuis en dr vriend woont bij ze in en ze is in november weer uitgerekend. ts gewoon oneerlijk. ze heeft geen diplomas werkt niet en leeft op zak van dr moeder en overheid. echt een k*twijf. (sorry maar k kan er niet tegen zo) sommige mensen doen er zoveel moeite voor en zij wipt een keer en is weer zwanger.
Laatste weekend augustus / eerste weekend september......Knorretje is van de partij........!!! Oink Oink....
Ik begrijp je frustratie meis, maar het gaat helemaal goed komen, let maar op, geef de hoop niet op!!
nee maar jij hebt wel een eigenhuis en gaat er helemaal voor en zij niet. zij heeft ook nooit gewerkt en de 1e kwam ze pas achter toen ze 16 wkn was, abortus was toen al te laat want dat wilde ze eerst. en nu de 2e is bewust.