Hey Setti ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Bij mij in het dorp vlakbij woont een vrouw van bijna 40 heeft vier kinderen waarvan de jongste nu 2 maand is en die daarboven 1 jaar. Die kerel van haar zit weer in de bak. Oudste drie zijn bij haar weggehaald en kind van 2 maand is nog bij haar. Daar kan ik me ook zo van zitten opfokken :x
Jij rijd tenslotte met Zethu mee en ie is de 28e jarig haha .. Ik de negende augustus.. Ow bij de weg als ik reis (me ov is dan weer geldig) reis is ook via zwolle hahahaha
Ook ik ben van de partij... gaat er een lijstje bijgehouden worden.. @ Setti: Ik snap je helemaal meissie
@ Setti: nee dus we zien het wel. @ sept: lukt mij niet ivm verjaardag vader en moeder die het dan samen houden. 2e weekend sept dan maar?? Dus Rapoenzel, tante mars en susan ontmoeten elkaar in zwolle, tante en susan al eenstation eerder geloof ik Mits we met de sneltrein gaan
zeker omdat ze niet normaal een toekomst kunnen bieden aan de kinderen hoe moet t als ze gaan studeren.? dat is bij zijn nichtje net zo er komt bijna geen geld op de plank en dan een 2e willen en krijgen
Ow ik heb twee zusjes op de camping staan de een is 23 de ander 21. Die van 21 raakte op dr 17e zwanger, dr zus zei dat wil ik ook, ze kreeg n vriend raakte zwanger. Jammer genoeg dachten ze ow ik ben nu nog niet vrucht baar (3 weken na bevalling) en hoppa de tweede rolde er 10 maanden later uit (bij die van 23 dan he) . Die van 21 woonde nog bij dr ouders maar die hebben dr dr utgezet omdat ze niks deed in huis en altijd weg was zonder kind. Die van 23 wonen met zijn 4en bij zijn ouders Lekker dan.
zethu heeft rijbewijs of ze rijd i dont know. Valt wel te overleggen he (jullie wonen toch in 1 stad ) hahahahha
ja ik kan daar gewoonweg niet bij hoor. je neemt geen kinderen als je er niet voor kan / wil zorgen. Als ik er zeker van was dat ik ze geen toekomst kon bieden zouden wij er niet eens over nadenken. maar sommige mensen doen maar.
juist en die mensen gun ik t en kan ik blij zijn maar van de rest daar raak ik een beetje van van me aprepo
Precies, en wij zijn dan nu wel zo lang bezig. Maar eigenlijk heb ik zoiets van: Ik heb strax ons kind wat te bieden. We hebben geld een huis en het gewoon leuk voor elkaar. Hun hebben schulden schulden schulden schulden.. Ja zie jij je kind dan maar aan het studeren krijgen.
als ik vrij ben dan zou ik ook wel mee willen. als ik binnenkort weet hoe of wat dan kan ik dat aangeven op mijn werk, qua weekend werken. lijkt me gezellig. gr laura
Wie gaat er een lijstje maken dan voor het uitje? Welke data hadden we nu dan? 1ste zaterdag september?
Ja dat was ik. Mijn ouders zijn in de bouwvak jarig net als ikzelf dus het is altijd passen en meten wie wanneer zijn verjaardag houd. Vandaar. Mijn ouders houden het 5 sept. Dus ik heb liever 12 sept.