hey lady nog niets???? kun je t nog volhouden? ik wel hoor en vriend staat achter me om pas vrijdag te testen. ik heb wel gevoelige tepels gekregen constant
@ suus... jah met trein is ook "n heel gedoe.. enjah... zal er ff over nadenken als ik weer nuchter ben wanteuh.. ojee!
@setti... ik had vandaag bij afvegen wat rozeverlies, beetje maar toch... vrees ervoor dat ik vrijdag zelf niet haal. Duivles zullen op komst zijn. Klojo's!
Is het zo erg lady? Heb jij even geluk dat je morgen niet naar school hoeft kun je lekker rustig bijkomen. Heb geen idee volgens mij zijn ze gister wat gaan eten en hebben ze geshopt. En waren ze 's avonds weer thuis. Denk gewoon rond 12 uur in utrecht ofzo en dan eind van de middag weer naar huis.
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84 Via Leeuwarden: Tante Mars
Oorspronkelijk geplaatst door setti wat is de bedoeling vant uitje? middag? avond? drinken? eten? vertel vertel voor de 3e x joehoe iemand????????????????? please tell me
ik moet eerst van Hollywood naar Leeuwarden (en EinneH) zou dat eventueel (als ze meegaat) ook moeten . Vandaar anders kan ik neit in zwolle komen, Ja lopend maar dn moet ik 7 dagen van te voren weg
Dan komt het dubbel aan. Maar verder was het wel gezellig? Babytjes geknuffeld enzo? Hoeveel babies waren er?
WE DOEN GEwOON OP VRIJDAG WEG OP ZONDAG TERUG hahahah nee grapje Volgens mij indd wat Susan zegt uurtje 12 wezen uurtje 5 6 weer weg . ff lunchen shoppe kletsen
Setti: Das nog niet bekend, maar zal wel overdag zijn... ergens wat lunchen en shoppen ofzo.. of niet ???
o gezellig dan ben ik ook van de partij. jullie kunnen ook gewoon met de auto en dan parkeren bij transferium westraven dat kost 4 euro en kan je tot 8 uur savonds met de tram naar utrecht dat is dan 4 a 5 haltes per auto dus per kaartje kan je dus voor 4 euro met 5 volwassenen.
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. 8. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84 Via Leeuwarden: Tante Mars ik ga vanuit houten met de trein of anders met de auto
Met de trein is wel net zo gezellig denk ik. Wel iets duurder maar oke. We kunnen bij Tante op de OV (of mag dat niet als je later instapt) In de auto is kletsen toch minder dan dat je relaxd in de trein zit