Ja zeker gezellig... Hoeveel beebies? Hmmm Nou, het feestvarken is 1: Rune, 5 weken oud. en dan jah, veel andere kleine hummeltjes... van 1 tem 3 jaar ofzo. Echt grappig, overal rond waggelen en elkaar knuffels en zoentjes geven Geen idee hoeveel er precies waren
@angel79: als ik met regelmaat iets eet dan gaat het met de misselijkheid wel aardig/ goed. verder ben ik te porren voor een dagje weg, mits ik me goed voel natuurlijk. ik ben er prima voor in, is er iemand die vanaf haarlem komt? dan misschien gezellig samen reizen, met trein of met de auto? ik wil eventueel wel rijden dan. gr laura
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Laura28 (Haarlem wie ook) 8. 9. 10. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84 Via Leeuwarden: Tante Mars Via houten: Setti Zelf met de auto: Setti, Laura28
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Laura28 8. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84 Via Leeuwarden: Tante Mars Via Haarlem: Laura28 ik ga met de trein of anders met de auto.
Laura je staat erbij. Misschien dat er nog iemand komt die met je mee wil reizen @ Tante mars, dan kunnen we dus een kortings kaartje kopen. Ik stap in Steenwijk op en Rapoenzel dan in Zwolle.
Hoe gaat dat dan Tante Mars ??? Moet ik dan eerst een kaartje kopen tot Zwolle en in Zwolle een nieuwe kopen tot aan Utrecht maar dan met korting ?
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Laura28 (Haarlem wie ook) 8. 9. 10. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84 Via Leeuwarden: Tante Mars Via houten: Setti Zelf met de auto: Setti, Laura28
Ja dat kan je wel doen om bekeuring te voorkomen dat stuk van nijverdal naar Zwolle Dan kan je in zwolle een Retour halen van en naar Utrecht die koop je dan met korting
Heb het lijstje bij de NODlijst geplaatst in het aparte topic. Willen jullie die ook up to date houden? Of is dat niet handig met al dat geklets hier. Oh heb zo ook al een buikje maar hoop dat een zwanger buikje
Een kluit kakelende hormonen dat de Baby dump bestormd. He dames is ga jullie verlaten. Toch mijn mannetje nog maar even vergezellen voor de tv. Het ei gekriebeld komt weer opzetten dus misschien hebben we hem nog niet gemist. We gaan er morgen avond weer voor. Fijne avond dames en tot 12 sept. en eerder natuurlijk