goedemorgen!!! ikke: gefeliciteerd meid!! super! lekker genieten! @de rest heb ik niet bijgelezen nog hoor, heb iets van 60 blz gemist denk ik... hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad? is er nog meer roze bij gekomen?? @rapoenzel: last van je oor? ontsteking?? bah wat vervelend voor je! nog niet ongie?? spannend hoor! sterkte met je oor! @hier: gisteravond even een dipje, ik zag een buurvrouwtje buiten (die zie ik nooit, ze is altijd binnen...) is ze zwanger, denk wel al 5 maanden ofzo... niet dat ik het haar niet gun ofzo, maar toen werd ik een beetje verdrietig, ik wil ook zo graag (nog/weer) zwanger zijn. gelukkig kon mn vriendje me goed troosten... vandaag op kraamvisite bij mn nicht, die kleine is nu 10 dagen oud, ben benieuwd hoe dat gaat. heb er wel zin in! @hier verder alles goed! hopelijk bij jullie ook!
Goedemorgen meiden!!!! Is het uitje nog doorgegaan zaterdag en was het leuk???? Ik heb een heerlijk weekend gehad. We zijn naar Brussel gegaan, zaten in een 5-sterren hotel...was zo ontzettend heerlijk!!! Hoe is het verder hier? Nog nieuwe zwangeren?
ooo wat lekker chicken! voor een speciale gelegenheid of zomaar? klinkt wel super iig! hoe is t verder met je?
@ Ikke, van harte gefeliciteerd!!! @ Dames die ongi zijn geworden baaaaalen!! (ANgel, Meisje! SHIT!!!) @ Hallo Chicken! Uitje was heel gezellig! Echt voor herhaling vatbaar. Ik zag dat 12 september een nieuwe staat... Zullen we? het is in Utrecht... hihi
Ikke dat is een mooie duidelijke test, geniet ervan meid!! Rapoenzel wat heb je aan je oor??? Surf heel begrijpelijk hoor dat je het even had gehad. tuurlijk gun je het haar, maar jezelf toch zeker ook, dus heel logisch dat je dan even verdrietig bent Chicken oh heerlijk!! Even lekker eruit geweest dus, werkte het weer een beetje mee???
Nou we zijn al een tijdje niet meer weggeweest en ik heb nogal een drukke tijd achter de rug met examens enzo. M'n vriendje heeft me echt verrast. Verder alles prima! Ben alweer 16 weken! Morgen krijg ik de afspraak voor de 20-weken echo. Dan weten we ook meteen wat het wordt. De namen zijn we ook uitgekomen het weekend, dus alles is super. En met jou?
@ Chicken, jij bent dus helemaal gepampert het afgelopen weekeind. Voor dat jij mag gaan pamperen? hihi. Wat ontzettend gaaf van je liefieom je mee te ontvoeren!! Joepie!
gefeliciteerd Ikke, spannend zeg !! Nou hier weinig te melden. Ik zal mijn banner eens aanpassen, want deze klopt niet helemaal.
@ Angel, ik vermoed dat ik wel mee kan... maar... Weet niet of wij dan de verjaardag van mijn pa gaan vieren... En ons een jarig getrouwd zijn... 10 september is dat nl.. allebij en dat is het weekeind er na... Dus... Maar misschien gooien we dat gewoon op zondag... Oeh! plassen! zo teriug!
@angel: oooo meid, zie ik nu dat je toch een nieuwe cyclus hebt?? ben je toch ongie geworden??? wat vervelend!! we dachten allemaal dat het toch goed zat... pff balen hoor! we hoopten het allemaal zo voor je! hopelijk de volgende ronde dan maar! ik zal voor je duimen! @oeps ik ruik de kleine man, even eeen luier verschonen, tot zo...
Ja het gaat wel, zolang ik doe alsof ik happy ben gaat het super haha Chicken oh het gaat echt snel he!! En al uit de namen (was ik al uit voor het stoppen met de pil whuahaha) en bijna de 20 weken echo, zo benieuwd wat je krijgt!!
Hé muur en Angel! Ja wat een schatje he!! Zet me er maar op voor de 12e september....hopelijk is iedereen dan lekker knocked up!! Ik denk wel dat ik het jullie ga vertellen hoor....verder niemand! @Angel...ben je nou toch ongi geworden meis? Ik heb niet alles teruggelezen.....beetje te veel.
Ja nieuwe cyclus, gisterenmorgen met fikse krampen en in bloed wakker geworden, leuk vaderdagcadeau Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen, en we gaan er weer gewoon voor Succes met de luier haha. Muurtje oh hoop dan idd dat jullie het op zondag vieren, vond het daarom al fijn dat het op zaterdag was het uitje, zondagen zitten vaak toch al vol he met verplichtingen, verjaardagen enz. *Gaat duimen dat Muurtje mee kan*
@ Ben er weer! En ik moet mijn moeder hartelijk danken voor de tip om PRUIMEN te eten... hemeltjens lief... Ik ga mee de 12e sept! Zet mij er maar bij. Dan waggel ik wel achter Chicken aan. hihi
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Laura28 (Haarlem wie ook) 8. 9. 10. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84 Via Leeuwarden: Tante Mars Via houten: Setti Zelf met de auto: Setti, Laura28