Alhoewel... dan mag ik hopen dat we niet hoeven te waggelen.. hihi... *knipoog!* Dan ben ik als het goed is om en nabij de 19 weken... Chick? Jij?
Oja... GOEIEMORGEN!! (is mermaid al in the house? Je ging toch testen vandaag? Of ben ik in de wappeflap?)
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Laura28 (Haarlem wie ook) 8. Muurtje 9. Chicken 10. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84, Chicken (toch?), Muurtje, Via Leeuwarden: Tante Mars Via houten: Setti Zelf met de auto: Setti, Laura28
Ja helaas gisteren ongi geworden, maar als ik beetje op mijn gevoel afga en op hetgeen ik verlies is het na de innesteling fout gegaan. Maar volgende ronde gaat het helemaal goed komen, we worden allemaal een Maart mama
Ik had 2 weken geleden een oorontsteking, maar er blijft rotzooi uit komen. Dus ik ga even terug ! Nee, ben nog niet ongie maar ook niet zwanger. Vanmorgen getest
Ik weet het niet meer zeker Angel van Mermaid, kan ook morgen zijn! Maar ze wou het vóór haar mannetjes verjaardag doen in ieder geval, dus het was ook vóór NOD! Ben zeeeer benieuwd!!! Ze wordt dan één van de eerste Maart-babes!!
Dan idd beter even terug gaan hopelijk valt het allemaal mee. Nog niet ongi....damn, wanneer zou je langste cyclus voorbij zijn??
Ze houdt ons in ieder geval goed in spanning haha, maar de duimen draaien dus moet gewoon goed komen, ze mag de eer hebben het maart topic alvast te openen en plaatsjes voor ons te reserveren
Als mijn cyclus langer is dan heb ik mijn eisprong ook later gehad denk ik. En dus kan het niet raak zijn haha
Heb alleen niet meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden ofzo. Heb al 2 dagen helemaal nergens geen last meer van !
Daarom tip... blijven klussen ook al denk je je ei te hebben gehad... hebben wij toen gelukkig ook gedaan. hihi