@Muurtje: Ik weet het maar dan moet je mannetje ook mee werken En die heeft niet altijd zin als ie doodmoe is. En ik trouwens ook niet.
Aaahh ok, nou we blijven gewoon door duimen Rapoenzel, al had ook ik totaal niet het gevoel al ongi te worden. Had de 2 dagen ervoor wel die fikse krampen, maar dat was anders dan de ongikrampjes zeg maar. Misschien lagen de soldaatjes al wat langer op wacht en hebben ze het ei toch nog kunnen raken je weet maar nooit
En wanneer testte je bij je jochie positief? Was dat niet ná je NOD? Als je ongi-krampjes ook in geen velden of wegen te bekennen zijn..zou het toch nog zomaar zo kunnen zijn toch dat je over een paar dagen (als je ongi nóg niet heeft aangeklopt) posi test? *duimerdeduim!*
Ik heb mijn vent al ingelicht whahaha, doorgaan tot je erbij neervalt en dat mag niet tot het moment ik weer ongi wordt
@angel: balen hoor, pff, het zag er zo goed uit! @chicken, lekker hoor even ertussenuit na een drukke tijd! fijn dat alles goed gaat ,en morgen alweer de 20w echo, gaat echt snel! spannend hoor, ben benieuwd wat jullie gaan krijgen! @hier, heb net vruchtbaar slijm gespot... weet iemand van jullie of je ook vruchtbaar slijm kan hebben, maar dan geen eisprong? vorige week had ik namelijk nog een posi test, dus ik dacht dat mn eitje wel een tijd op zich zou laten wachten, maar vanochtend toch echt een sliert (sorry voor de details...) das toch snel op dag 17 na de mk?? ik hoop het natuurlijk wel, vanaaf nog even klussen haha...
@Heitje: Dat was 6 dagen na NOD, maar had al veel eerder kunnen testen toen omdat ik wist dat ik zwanger was. Kon toen niet eerder testen omdat we in het bos zaten (survivallen haha) en dus geen winkels in de buurt
@ Rapoenzel, dat weet ik maar al te goed... Was ook vaak bek af...hihi. En idd mannetje moet mee werken. Dat is echt een vereiste. hihi.
@Dolphin: Ik heb zelf ook niet altijd zin... Heb al een kereltje rondhuppelen en daar word je wel eens doodmoe van
Surf: Dat zou toch helemaal super zijn als je nu vruchtbaar slijm hebt of niet? Vloei je nog steeds of is dat nu voorbij?? Maar lekker flink aan de klus meis, ik gun het je zo!! *knuffel*
@ Surf, na een mk, heb ik begrepen, kan je extra vruchtbaar zijn. Dus klussen zou geen slecht idee zijn... VEEL PLEZIER VANAAF!!
O ja, dat is ook zo... Maar elke zwangerschap is anders zeggen ze! En miss was het wel goed dat je zo laat testte omdat het streepje anders nog niet zichtbaar was hihihi Nou ja, even afwachten nog maar he! Ik heb de hoop voor jou in ieder geval nog niet opgegeven! (maar dat was al duidelijk denk ik )
Surf: ik hoop het voor je meid! Aan de bak dus vanavond! Zet hem op! (hahaha klinkt wel erg competitief he! )