Jeutje wat gaan jullie snel!! @muur, 12 september ben ik om en nabij de 6 maanden....dikke buikenparade!! @Angel..als het inderdaad met de innesteling fout is gegaan, dan heb je grote kans dat je nu snel zwanger bent..
Hé moppies! Ik heb mezelf helaas op rood gezet! Deze x weer een korte cyclus van 25 dagen. Mijn nieuwe NOD is 16 juli, ik ga dan maar gewoon uit van een cyclus van 25 dagen. Ik ga mezelf even op de lijst van juli zetten en dan weer afsluiten. Ik zal hier niet zoveel zijn de aankomende 3 weken, aangezien ik lekker vakantie heb. Bovendien is wat afstand van zp nemen wel even goed voor me denk ik. Ik heb mezelf echt gek lopen maken deze ronde. Ik kom uiteraard nog wel af en toe spieken. Liefs xxx
Ahhhhh Mermaid wat jammer meid!!! Groot gelijk dat je ff lekker van je vakantie gaat genieten! Beetje afleiding is natuurlijk nooit verkeerd en wie weet is het juist dan wel raak!! (En dan ga je nog steeds naar Maart toch??? ) Fijne vakantie! (Je laat nog wel horen toch of je nog op vakantie gaat of niet?)
hey mermaid, wat balen meid. op naar volgende maand maar eerst lekker vakantie geniet er lekker van!!!!!!!! nu kan je nog lekker een borrel op t strand drinken hahahaha
@ Muur, Heitje, Setti & Dolphin: Thanx meiden! Jullie = lief!!! Heitje: Het is bijna zeker dat we volgende week woensdag lekker naar Frankrijk gaan. Jennifer (uit Canada) is nu hier en t is erg gezellig! Meiden jullie zijn allemaal zo lief dat ik jullie natuurlijk nooit lang kan missen dus ik kom echt nog wel langs hoor. Don't worry!!! xxx
fJOEW gelukkig dat je nog ff komt kijken dan hihi! Mocht ik je mislopen: ga lekker genieten van je vakantie, laat alles van je afvallen en klus je een ongeluk!! 8) En dan zien we je hier gauw weer terug
goedemorgen @IKKe, gefeliciteerd @ongi's, balen zeg! op naar juli, succes ermee... @hier, een vrij dagje vandaag. zo meteen examen doen voor een cursus die ik gevolgd heb. beetje zeurende ppijn onder in mijn buik...
Yootje, geniet van je vrije dag! Knuf! Ik ga mij bij deze ff afmelden. Ga proberen iets te doen hier. KUS!
muur en heitje, dank je! vrije dag komt helemaal goed, het examen denk ik ook wel, is een open-boek examen. al wil ik de klapper er niet bijhouden, daarom wacht ik totdat vriendje thuis is, kan hij erop letten dat ik niet spiek, haha!