Zo ben ik weer, was lang gesprekje haha. Rapoenzel en Mermaid gezellig op naar juli (niet leuk liever geen ongi he), maar al shet dan toch zo moet zijn, gezellig in juli en dan op naar het Maart-mama topic!! Dikke knuffel dames!! Chicken laten we hopen dat je gelijk hebt. Bij mijn vorige miskraam duurde het nog 6 maanden voordat ik weer zwanger was, maar denk dat ik toen minder zin had weer ervoor te gaan dan nu. Maar komt goed Heitje die plus betekent een vriendje Wat heb ik verder nog gemist???
ik ga denk ik ook maar eens een beetje kijken in juli, daar hoor ik tenslotte officieel, en het is ook bijna al juli. maar ik blijf ook nog hier hoor!
haha Angel, wat lief dat je mijn vriendje wilt zijn. Ik wist niet eens dat je vreindschapverzoeken kon doen hier! moet me toch maar wat meer gaan verdiepen in zp, wat de mogelijkheden allemaal zijn! haha
die plusjes hebben volgens mij niets met vriendjes te maken want angel en ik zijn ook vriendjes en wij hebben t niet
ik weet niet wat die plusjes betekenen, ik zie ze ook niet als iemand iets gaat aanpassen op de lijst, mag ie mij van de lijst voor juni halen, ik hoor er nu echt niet meer... ik heb me op de lijst in juli laten zetten... spannend, ik hoop dat mn lichaam het goed doet en niet voor niks vruchtbaar slijm maakt... ben er even niet, mssn straks weer!
oh, oke! nou ja, ik heb in ieder geval wel een vriendje nu! haha @settie, ik zie dat je morgen mag testen, hoe is het met je? enig idee of het raak kan zijn?
Setti bij mij heb jij wel een plusje??? Asjemenou dat nieuwe forum met al zijn rariteiten ook haha 1984 hoe is het meid??? Ja nogal wat nieuwe zwangeren, namen.....laura28, ikke.., ???, ???, geen idee sorry, kan het allemaal niet onthouden
jeetje, wat knap zeg! wachten tot vrijdag... is je cyclus normaal gesproken regelmatig? nou, ik duim voor je meid!
ik ga maar eens wat doen hier.... zal me vast en zeker ng wel laten zien vandaag! tot straks... *yoootje geeft een handkus*
ja dankje, hij is altijd 28 dgn maar vorige keer heb ik een dag na nod getest en ging na 3 dagen fout dus vandaar wil ik 3 dagen wachten. zit tussen mn oren hoor want alst goed zit zit t over 3 dagen ook nog wel.
ja dankje. ts lekker druk he? iedere x kijk ik ff sneeky tussen t werk door en is er nog niets bijgekomen
hey...waar is de lijst eigenlijk!! wil wel eens zien hoeveel er al zwanger zijn!!kan iemand hem opduikelen? Heb al 13 pagina's terug gelezen maar ben em nog niet tegen gekomen eigenlijk.....
@Mgwc: de lijst staat in een apart forum topic onder NOD Juni Lijst. We waren de lijst constant kwijt en zo is er beter overzicht.
GEtsie! Dacht ik toen ik net iets las over een plusje bij Settie dat ...eh .je weet wel... En toen ging het over plusjes achter namen... Wat gemeen zeg.. hihi Knuf!