NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muur, laat die buik maar groeien hoor!!

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

BB10: zet'm op!! nog maar een paar daagjes! Hoop dat je pendeltje uitkomt!!

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Kris, ik ook :)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ TANTE! Wat leuk! en jij zal snel volgen!!! Kan gewoon niet anders!
    KUS!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tante hoe ish et er verder mee? Ik heb niets (mentaal ben ik momenteel een schuimgebakje... met een zeef enzow..) meer mee gekregen van je terugkeer uit het ziekenhuis... Ik hoop dat je je goed voelt! Geen pijn meer enzo!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ga nog ff tv kijken, moet nog een hele hoop doen maar kan nu niet want vriendlief ligt eindelijk te slapen (heeft weer een hele nacht overgeslagen) Ik moet nog een was draaien, herrie, stofzuigen, herrie, grasmaaien, herrie, de vaatwasser aanzetten, herrie. Dus dan maar ff niksen, is ook fijn als je moe bent.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ BB10, zei jij dat ff kleintjes... schattig... hihi

@ Mijn buik lijkt niet eens zo heel dik vind ik. hihi ik dacht echt dat het erger was.... Voelde mij namelijk nog al een erg dikke koe... vies, vet en vatsig...
    (zwaar overgewicht complex...)

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Nee hoor buik valt reuze mee, enne gewoon van genieten hoor Muur, niets dik vet en vatsig maar mooi zwanger!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    uh ik hoef donderdag pas naar het ziekenhuis.
    Oow ik word net gebeld.. door me moeder, ze had weer een test gedaan en die was negatief..

Ach boeit mij het ook, ik heb toch geen contact met dr..

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

BB10: ga je toch lekker effe naast je ventje liggen....

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muur: dat gevoel ken ik en ben niet eens zwanger.....pfff die kilootjes willen er gewoon niet af. Wat ik ook doe. Erg frusti!!
    Wilde natuurlijk een paar kilo lichter zijn voordat ik a.s vrijdag naar NL vlieg voor een leuke reunie met oud clubgenootjes maar volgens mij moet ik het doen met wat ik nu heb...

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Whahah we hebben net een Wii gekocht, en me vent is druk bezig met tennis.. Slaat ie me niet ineens de accesoires van de tv af.. Haha Hij zat erg diep in het spel

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ BB10, dank je wel... *knuf!*

@ Tante, oeps.. wist niet ivm ze... Tja. eh...
    Hoop dat je donderdag positief nieuws krijgt in het ziekenhuis!!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Wahahah! Ken ik Tante, wij hebben ook een wii. Geweldig ding... Het spelletje met die konijnen..eh... iets met Raving Rabits... is geweldig. Ik denk dat jullie die ook echt super zullen vinden.

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hallalujaa ;) .. Nee indd ik weet t alweer, ik zei toen dat ze m hadden verplaatst ja . Daar heb ik achter aan gebeld en ipv 3 julie mag ik nu as donderdag komen. Alleen heb ik niet mijn eigen gyn, die heeft het erg druk opt spreekuur eerder dan 3 julie had ze geen plek (en het is een klein ziekenhuis). Dus krijg ik de gyn die de eerst FM heeft gedaan. Dat maak me niet zoveel uit. als er maar naar gekeken word die pijn moet toch ergens weg komen. Kan nog altijd geen fles cola tillen met mijn rechter arm :S

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tante, da's idd niet goed. Niet kunnen tillen. Hemeltje lief.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg,

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ben weg! knuf!

(11 dec, 5 sec, 2 sec... ARG!)

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muur, ik ga nog niet vangen: straks denkt mijn ei nog dat ze nu al moet springen..... nog effe wachten, vrijdag eitje springen, klussen en dan zal ik HCGtjes gaan vangen...
    Laters!!

20. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou, ik mag helaas op rood. Volgende ronde maar opnieuw proberen.

Deel Deze Pagina