@ Ricmar, ik ben een tikje vergeetachtig... maar zijn er nu bij jou 6 eitjes terug geplaatst??? begrijp ik dat goed?
@setti: Prachtige streep meid! @heitje & Ninoshka: Zal ik jullie even instralen? Wacht, ik heb een beter idee: hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG
Heb ook steeds zo'n zin om mn bed in te duiken, terwijl ik normaal de avonden altijd het leukst vind, ben echt een avondmens..maar nu steeds op de klok te kijken of ik al 'mag' haha
Hai Muur, ja vind 't ook zo spannend. Ik ben alleen niet in staat nog zoveel dagen te wachten hoor, haha! Veel te ongeduldig voor. Morgenochtend 't eerste wat ik doe!
raar borrel gevoel onder in de buik. Heel laag onder in de buik... komt en gaat.. en kan een tijd stil zijn en dan weer met steken op komen dagen... Die gevoelens?
Ja beetje dat, en een gespannen en licht zeurend gevoel. Maar bij jou is het duidelijk natuurlijk maar hier is het alleen maar gissen, het kan zoveel zijn.... Heb je ook af en toe van die scherpe prikjes links en rechts? Of gehad?
He! Leeuwtje! Leuk dat je er ook bent! Laat je het weten hoe het bij de ha was? Ik ben ook wel nieuwsgierig wat je verder moet regelen daar. Kijken wat het verschil is met hier... Hoop in ieder geval niet op lange wachtlijsten...
@slaap lekker Setti!! @ heitje, ja ik heb het zo goed als constant. Heel soms is het heel even weg en denk ik meteen ojee, nee toch! Maar dan is 't daarna heel snel weer terug. En jij dan? @Leeuwtje, super! Bedankt, ik hoop dat 't gaat werken!! Leuk dat je je afspraak hebt gehad vandaag
@ Heitje, ja, heb ik idd gehad steekjes links en rechts. bij de eierstokken in de buurt en dan weer lager...en nog steeds zo nu en dan. Het vreemde vond ik was dat ik zeer leek te hebben aan mijn schaamhaar en het bot er achter.. Weet niet of dit er bij hoort hoor. Maar dat heb ik nu niet meer. Dat had ik in het begin heel erg. heel vreemd
@Muur: Ik weet iig zeker dat ik een vroedvrouw moet regelen, zij is tijdens de hele zw mijn aanspreekpunt en is er ook bij bij de bevalling. De dokter is er alleen voor als het echt fout mocht gaan (vroedvrouw is immers geen arts). Verder weet ik het ook niet. Wat wel leuk is: alle consultaties voor aankomende moeders zijn gratis, en voor kinderen tot 2 jaar ook. Kassa!
Ik ga nog een stukje wandelen buiten en dan m'n bedje opzoeken Ik meld me wel morgenochtend (wel heel vroeg) voor ik naar m'n werk ga. Slaap lekker allemaal!!! XX
Ik heb het ook bijna de hele dag door...en idd dan is het ff weg en dat merk ik gelijk, maar dan is het alweer terug. Het lijkt ook wel een beetje op de buikpijn die je krijgt als je daarvoor heeeeel nodig moest plassen en dan net bent geweest. Pff ben echt bang dat ik het me allemaal maar inbeeld...
@ Leeuwtj4e dat is idd kassa! Geweldig! Ik ga met mannetje spannende serie kijken! doei doei! tot morgen!
Ja precies! Alleen dat zere schaamhaar-gevoel heb ik dan weer niet haha! Geen last van dat botje ook. Had jij gelijk zere en grotere boobies en nipples?