Wandel ze en slaap lekker voor zo Ninos! En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel succes met het testen!!!! Kom maar op met die ||
Mwah ja gaat wel! Maar krijg wel test-kriebels hoor! Maar weet dat het toch nog lang geen zin heeft om te testen Pff is toch stom...eerst zouden we deze maand nog die pauze hebben....en nu tóch ervoor gegaan...waarom kan ik dan niet nét doen alsof we er nog niet voor gingen haha! Dan ging de tijd tenminste wat sneller!
sorry dames voor de verwarring, maar onze (sperma) donor zit samen met zijn partner in een ivf traject ze hadden donderdag de punctie en wij dus vrijdag de inseminatie (gelukkig niet op de zelfdedag). dus voor de donor is het dubbel spannend deze ronde. stiekum hopen we met zijn vieren inverwachting te zijn, hun NOD is vrijwel gelijk aan de onze. hoop dat het nu wat duidelijkheid geeft
Zo zeg, dat maakt het inderdaad dubbel zo spannend! Zou wel errug leuk zijn als jullie tegelijk zwanger werden!
Komt omdat je het zo graag wilt En wat ik zelf had: je wilt niet net doen alsof je niet zwanger bent, terwijl het misschien wel zo is. Was bang dat dat negatieve gevolgen zou hebben
@ricmar: Zou idd erg gaaf wezen! Na vrijdag, wanneer weet je dan of het 'raak' is? Als je aan IVF doet moet je toch eerder testen, of niet?
deze ronde hadden we nog KID maar wil niet eerder dan 15 dpo testen dus duurt nog even vrijdag was test positief en FF geeft nog geen ei
Ja precies! Dat je jezelf teveel opfokt en dat het dan voor je NOD alsnog fout gaat...(is 50 tot 90 procent las ik!!) Want heb écht het gevoel alsof er iets ingenesteld is!
Ik durf niet te hard te hopen!! Want dan valt het zo tegen als het niet zo is...en dat terwijl we pas in januari begonnen zijn en tussendoor ook maar half die 3 maanden... Nou ja, ik ga ff mn gedachten proberen te verzetten en dan naar bed, dan is er weer een dag voorbij! Werk ze Leeuw en nogmaals veel succes/plezier bij de dokter! Thanks voor je berichies, you are sweet!! *knuf*
Hallo dames, Zo eindelijk bijgelezen, jullie zijn goed bezig geweest vanavond SETTI!!!! GEFELICITEERD MEID!!! Het is je zo van harte gegund!!! Bewaar je HCG nog maar even meis, je hebt het zelf nog even hard genoeg nodig, straks als je erin omkomt begin je maar te strooien haha, strooi je dan af en toe ook in juli??? Hoe is het verder met iedereen? Leeuwtje eerste afspraak lees ik? Spannend!! heitje hoofdpijn en kwaaltjes *duimerdeduim* je moet echt naar maart toe hoor, mijn plekje warm houden Hier is de kapster geweest, ze is nu 13 weken zwanger!!! Ze ging met buikpijn naar de dokter en bleek ze een cyste op haar eierstok te hebben. Gingen ze een inwendige echo maken en zagen ze een hartje kloppen Bleek ze al 8 weken zwanger te zijn!!! Ze was nog gewoon aan de pil dus ze schrok zich rot, maar is er wel enorm blij mee natuurlijk. net een huisje gekocht daar kunnen ze volgende week in, dus ze ging meteen de babykamer al klaar maken haha. Ben hartstikke blij voor haar en ze had zelfs al een mini-buikje, zoooo lief!!! Muurtje ook al zo'n mooi buikje!! Prachtig meis!! Wie ging er morgenvroeg ook alweer testen??? Heel veel succes in ieder geval!! Ik ga duimen!! Ga nog even in juli bijlezen en dan douchen en naar bed, ben ook enorm moe Truste alvast voor iedereen en tot morgen!! *knuffel*
Morgen heb ik een afspraak bij de gyneacoloog, ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Hoop niet dat ik weer met lege handen naar huis wordt gestuurd... Ben een beetje zenuwachtig...
Moge dames, Heb weer een negatief testje gehad vanochtend, aaaahhhhh Wat een frustratie. Ik twijfel niet over hoe ik me voel (zwanger) maar wel of het goed zal gaan. Ben wel onzeker. Als alles goed blijft gaan ga ik over 4 dagen weer testen=zaterdag. Pfff, nu snel even wat eten en dan naar m'n werk. Doei fijne dag allemaal!