NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja dat buik gevoel heb ik al anderhalve week. en jij?

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    enenenenneenennenenene?????

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou meid wat balen zeg. hopen dat je zaterdag wel een posi test krijgt.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ninos wat balen zeg! Hopen indd op zaterdag twee Streepjes.
    Bluh vroeg uit bed Again!! Zo zwemmen, net ff staan kotsen :S heb neit eens gegeten, dus Auwie.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    tante .... spannend hoor hopleijk donderdag positief nieuws!

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goedemorgen,

Sow ik ben nog zooooo moe!!
    Wordt hoog tijd voor vakantie hoor bleh, opstaan om 7 uur wordt steeds moeilijker:p
    Ik ga alles eens klaar maken en de kids naar school brengen.

Tante hopelijk is het spugen voor een goed doel;)

Ninosh weer een nega test, hopelijk is hij zaterdag meer dan gewoon vet positief.

Tot later dames *gaap*

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen dames!

@ninoshka: balen meid, ik ga duimen voor een mooie posi test zaterdag! *duimduimduimduimduimduim*
    @angel: nog even doorbijten meis, het is bijna vakantie!
    @hier: alles goed, beetje moe, kon echt niet mn bed uitkomen daarnet, gelukkig hoef ik niets vandaag, alleen even naar de stad, en wat huishoudelijke klusjes, en wat administratie, maar dat valt mee :)
    hopelik komt er weer een boel roze bij vandaag!!!
    *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh Surf,

Jij dus ook al moeite gehad om je bed uit te komen.....pfff ik wou ook nog zo graag blijven liggen hahaha.
    Vandaag dus lekker een vrij dagje op wat kleinigheidjes na, lekker joh.
    Ik heb vandaag weer mijn strijkdag......geen zin:p

Is er trouwens misschien iemand die verstand heeft van tempen?
    Heb nu 3 ochtenden getempt maar is het normaal dat het zo schommelt?? Eerste morgen 36,4, toen 36,2 en nu 35,8:(, allemaal om dezelfde tijd gemeten, ik snap er niks van , van dat tempen haha. Ben geloof ik onderkoeld whuahaha;)

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai dames,

Lees dat Setti zwanger is gefeliciteerd!!
    Nog meer zwangeren?

Nou als ik me lichaam mag geloven, voel ik me al weer zwanger!!
    Me klachtjes zijn:
    Moeeee
    koffie valt verkeerd/misselijk gevoel
    boeren en winden/ darmen zijn van slag
    zweet breekt me uit/zweet aanvallen
    duizelig
    gevoelige memmen
    snel jankerig
    snel geirriteerd

dat had ik de laatste keer ook allemaal zo snel in maart.
    Heb ook een tempdip gehad en toen steeg ie weer flink.
    Het is weer aftellen geblazen....

Liefs van mamatje

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Angel hoe en waar temp je??

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mamatje het klinkt allemaal goed voor je, ik hoop het echt van harte voor je, ik ga me helemaal suf duimen:D

Mijn temp, iedere morgen 7 uur zodra mijn ogen open zijn, dus zonder eerst op te staan e.d.:(

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen!!!

Ahhhhh Ninoshka wat shit zeg! Ik zou zeggen: vertrouw op je gevoel...en dan over een paar dagen 2 dikke strepen op die test!! Ik duim voor je!!

Tante: hm gekotst?? Hoop dat het iets goeds betekent!

Angel: balen dat je zooo moe bent! Gelukkig is het snel vakantie! En met dat tempen..ik klooi ook maar wat aan. Meet voordat ik ga slapen en als ik opsta. Voor ik ga slapen is ie meestal (na ei) rond de 37 (39.9, 37.1) en de laatste 3 ochtenden tot nu toe 36.7 's ochtends. En ik heb echt zo'n prutding van de Action hihi. Maarja ik meet ook niet serieus en gewoon in mn mn mond ipv in je aarss!!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mamatje dat klinkt goed! Wanneer is je NOD?

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ja hoop het ook!!
    Trouw ik met een mooie zwangere buik!!

Meet je rectaal? Je hebt wel een hele lage temp moet ik zeggen!!! maar dat is per persoon verschillend. Die van mij ligt hoger. Is het pas een nieuwe thermometer of al eentje waar het batterijtje al heel lang in zit? Misschien heeft dat ook invloed?
    Gewoon door blijven tempen zouik zeggen en kijken of ie zo zo`n beetje blijft of dat er verandering in komt. Het zegt verder nog niets hoor. Ook met een lage temp kun je een eisprong hebben.

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Mijn nod is als het goed is 1 juli, dus nog 9 dagen. De vorige keer had ik ook al rui een week van te voren de verschijnselen. Bij me meoder kreeg ik gisteren thuis ook last van een opvlieger, zweet brak me uit. Ze vroeg gelijk al aan me wat er aan de hand was met me..de vorige keer had ze ook al door dat ik zwanger was.

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Kan trouwens geen banner aanmaken hier....snik snik die gaat maar tot een cuclus van 35 dagen en ik zit volgens mij berekeningen op 36 dagen...ff een ander zoeken hoor.

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh Heitje,

Ja ik baal er ook van dat ik zoooo moe ben haha, zal het weer wel doen en volgens mijn zus zeg ik het iedere maand als ik ongi ben, dus zal wel aan hormonen liggen hahaha;)
    Ik heb vorige maand ook pas na mijn ei iedere avond gemeten, maar wil nu gewoon even weten hoe mijn cyclus in elkaar zit en wanneer precies mijn ei gebroed kan worden hahaha.
    Maar temp opmeten doe ik ook via mond??? Is dat niet goed? Sodeju, dat wist ik dus niet, maar goed ik ga het ook niet rectaal doen joh, het is gewoon om beetje inzicht te krijgen;)

Verder alles goed met Heitje???:D

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wow wel snel al zoveel symptomen...ik kan dat niet zo goed voelen maar jij hebt het natuurlijk al eerder meegemaakt en dat scheelt!
    Ik heb tot nu toe alleen dit:
    - raar gevoel in onderbuik met af en toe scherpe prikjes links en rechts
    - moe maar ook heeel slecht slapen, vroeg wakker en vroeg naar bed willen
    -gevoelige boobies aan de zijkanten
    - afwezig, er gaat van alles fout hier haha (eten koken gister verprutst terwijl ik er zelf bij stond!)

Maar goed, een heleboel is gewoon te verklaren..Dat slechte slapen komt vast omdat ik er zoveel mee bezig ben. Zere boobies heb ik elke maand en dat afwezige kan ook komen omdat ik met mn hoofd dus bij zwanger worden zit.
    Alleen die buik is dus vreemd

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Je moet die andere link hebben ,die met de URL

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mamatje ik meet gewoon onder de tong, maar volgens mij is het voor mij vrij normaal dat ik een lage temp heb, ben koelbloedig hahaha;)
    Maar als ik echt goed ziek ben met hoge koorts, dan ligt dat rond de 38,5, normaal met mijn temp zit ik tussen de 36 en 37 ergens.

Thermometer is niet nieuw, maar ook niet oud, 2 jaar nu denk ik, maar zelden gebruikt. Misschien idd iets met batterijtje, zal eens een nieuwe batterij kopen. Het is wel zo'n flexibele thermometer, misschien heeft dat nog invloed???

Nog 9 daagjes dus, spannend!!! Ik ga echt duimen dat het zo mag zijn, gun het je van harte!!
    Bij familie.com hebben ze hele mooie banners, kun je klikken op die van mij of die van Heitje dan kom je vanzelf op hun pagina:D

Deel Deze Pagina