@Ninos: Zaterdag wordt je test natuurlijk vet posi! @Tante Mars: Hele hoopgevende symptomen @Angel: Ik heb ook een lage temp hoor, ligt altijd rond de 36 graden ergens
hee dames ik ga er van tussen, moet ff boodschapjes doe en dan ga ik naar me vriendin..en dan te werk!! Tot laterz xx van mamatje
Goeieavond leeuw! Is je temp nu ook zo laag dan? Of heb je niet gericht getempt elke ochtend hiervoor?
@heitje: Ik temp niet, weet gewoon van mezelf dat mijn lichaamstemp zo laag ligt Trouwens, reden voor een groot HOERA: vandaag zijn onze spullen thuis afgeleverd! Alles nog in dozen en schots en scheef door elkaar heen, maar het lijkt al een stuk meer 'thuis'. Zodra ik de thermometer heb gevonden, zal ik eens kijken wat mijn temp is
Leeuwtje jij dus ook koelbloedig8) Cool mams!!! Heitje, ga je peebeetje even lezen Ik heb gespiekt, peebee je zo trug ff mannetje helpen hier
Mijn temp is voor mijn ei ook erg laag. Vanochtend 36.2. Betekent ook dat ik nog nooit boven de 37 heb getempt na mijn ei...
HOERA!!!!!!! Hoera groot genoeg? hahaha Wat super voor jullie, eindelijk thuis met je eigen spulletjes *doet de wave*
Ik ga maar eens even een paar dozen uitpakken, we kunnen momenteel de keuken niet eens in Tot morgen dames!
Ik dacht dat mijn temp ook altijd hartstikke laag was....maar dat was waarschijnlijk toen ik nog gewoon aan de pil was! Zat altijd rond de 36 ook...maar nu met eitjes en alles wisselt het behoorlijk! Denk dat je nu wel rond de 37 zal zitten Leeuw! En wowie, lekker hoor dat je je eigen spulletjes binnen hebt!
Leeuwtje heel veel plezier met uitpakken meis, wordt je nog happyer van dan je al was natuurlijk *Doet een rustige wave voor Dolphin*
fijn leeuwtje je eigen spulletjes weer om je heen, dat voelt altijd een stuk beter! succes met uitpakken!
Ik ga er ook een end aan breien..... *breibreibrei* Moet naar de zaak om wat te regelen met een behoorlijk lastige en bijdehante klant...*doet een stier na* (wacht nog ff op pb van Angel ) Byebye! Fijne middag! Het is heeerlijk weer hier!!!!