NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ben eindelijk bijgelezen! Iemand had neg test? (weet niet meer wie :)) Hopelijk test je zaterdag posi!

Heb mijn NOD ook pas eind juli, klinkt nog zoooo ver weg he :) Achja, hopelijk hebben we allemaal veel succes in juli! En komt er daar nog wat roze uit he ;)

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hee meiden!
    Pff Lady je bent dus ongi geworden :( Wel balen hoor, ook al ging je er niet meer vanuit dat je zwanger kon zijn...:( Succes in juli!! En vooral HAVE FUN, want ze zeggen: time flies when you're...juist..having fun! :)

Done: spannend meid! Ik hoop dat je op roze mag straks!

NOD aug: *shock* dat klinkt ver weg!

Miza: ja erg he..dat je niet weet of je klachtjes nou van je aankomend ongi komen of van een zwangerschap! Ik hoop ook voor jou het laatste! Succes met wachten tot het weekend! *ongi blijf weg bij Miza! Wij willen ROZE!*

Hier: hm nou heb ik weer niet zo'n rare buik meer...arghh ik moet me maar gewoon voorhouden dat ik ongesteld ga worden...maar dat kan ik niet...denk alleen maar: zou het zou het?

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja dat wachten is een hel he :D Ben blij dat ik nu weer ff kan chillen :p Even aan niks denken, gewoon wachten tot ongi voorbij is en dan heerlijk klussen! (heb altijd zo'n zin als ik ongi ben :) ZOOO vervelend!)

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Hoe is het hier? Zag dat Setti en Chantal zwanger zijn gefeliciteeeeeeeerd!

Jammer van al het rood dat er ook weer bij is gekomen!

Ow en een nieuw uitje? Leuk hoor, ik zal me ook es op de lijst zetten, maar even onder voorbehoud van waar het wordt gedaan, of weten jullie al waar?

xxx

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Hey chick! Hoe is het met je? Gaat alles goed?

Ah zag dat mermaid en the lady en meisje 89 ook ongi zijn geworden, boehoehoe! rotduivels...

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja toch ongi hier :) Ze zijn al bijna voorbij (normaal 5 dagen en nu dus blijkbaar maar 4 :p) Mij hoor je niet klagen!

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    @meisje, zo dan gaan we ook een klein beetje gelijk op.
    En jij hebt zin terwijl je ongi bent? hahah dat is idd niet evident :D
    Ik vind deze periode eigenlijk ook wel chill, de twee weken voor NOD zijn veel erger he.

@heitje ja, de duivels zijn er! en net zoals je zegt, de komende 23 dagen gewoon weer fun fun fun :)
    Jij nog 4 dagen tot testen... zal duimen !!

@yootje... oh jij ook 4 dagen! Nou... als ik zo even de statistieken bekijk moet tenminsten één van jullie nog roze worden ;) duim duim duim!

8. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    @heitje, ik heb dus precies hetzelfde, mezelf maar wijs maken dat ik ongi word, maar ondertussen stiekem toch die hoop! word er helemaal gek van!

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    en suekes ook nog 4 dagen.. zeg.. wat is dat hier met die 4 ?! :D

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Ik voel me vandaag weer erg raar, ik drijf zowat in mijn ondergoed maar het is niet rekbaar, fijn (en nu?), of is dat waterig dan? Ik zit op 14 dagen na vorige ongi pas... hmmm... klussen dus. Ik heb mezelf deze ronde maar eens helemaal verstoken van enige info over mijn cyclus. geen ovutesten, niks. Ben er eigenlijk niet eens mee bezig. Behalve nu even, nu ik hier ben.
    We zien het wel over een paar weken. haha.

Ow het uitje zaterdag was hartstikke leuk, lekker gebept, voor ik het doorhad was het al laat :). Leuke meiden, knorretje en muurtje! Was een toffe dag!

11. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    ik vind het maar vervelend die 4, omdat ik weet dat ik vanaf nu een testje kan wagen, maar mijn verstand zegt NIET DOEN yootje, je weet hoe het de vorige keren is gegaan!

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    @suekes.. oja.. jij 4 dagen tot ei !
    Klinkt goed die afscheiding hoor, klusser de klus!
    succes!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Hahaha, 4 dagen, ja tot ovulatie bij mij, maar heb sterk het vermoeden dat ik em gisteren al heb gehad of dattie vandaag al komt hoor. Heb alleen geen eipijn, ik voel niks, maar dat komt omdat ik me er echt niet mee bezig hou. Het boeit me even niet laat ik het zo maar zeggen.

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    *Yootje, tot u spreekt hier de grijze massa die onder jouw hersenpan zit... je mag nog niet testen lieve eigenaar.
    Het is nog te vroeg.. je maakt me gek met te vroeg te testen, ik draai zo al overuren de laatste 10 dagen.*

15. Canna

Canna Actief lid

Apr 20, 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    @lady: wat jammer dat het deze ronde helaas nog niet raak was voor je!

Ik ben braaf aan het wachten tot donderdagochtend, dan naar de huisarts voor het bloedonderzoek. Ik ben sinds gisteren pas weer in de verleiding om gewoon nog een nieuwe test te kopen, maar ik ben vast van plan om die verleiding te weerstaan! Althans, dat hoop ik (krabbelt al iets terug).

Twee dagen na de bloedafname kunnen we bellen voor de uitslag, dus dat is dan maandag en dan zitten we al op Kos. Hopenlijk dus over 3 weken goed nieuws te melden...

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Is wel fijn overigens :) Ik heb het er nog wel over omdat men weet dat ik ermee bezig ben maar het woedt niet meer zo vanbinnen, ik heb het even gehad met de teleurstellingen. Ik ben niet negatief ofzo hoor, maar eerder berust in het feit dat je er geen zak over te zeggen hebt :)

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    @suekes, ja, begrijp ik. Misschien brengt die instelling jou nu net wel geluk! Zolang je met plezier aan de klus gaat kan er weinig verkeerd gaan he :)

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Yootje, gewoon laten liggen :) zeg maar tegen de testen: Fikkie af! Hahaha. Het is ECHT nog te vroeg, zorry :)

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    zo... ik ga wat voedsel zoeken... er is bar weinig. Tijd voor boodschappen maar laat ik daar nu net geen zin in hebben :D

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Sue!! Jammer dat ik er niet bij was, maar ik heb een heerlijk weekend gehad!!
    Zie dat je loopt te soppen in je ondergoed...hihi...spannend!!

Share This Page