Is moeilijk om niet af te gaan op die kwaaltjes, maar je kan er beter niet aan denken want je weet toch nooit wat ze betekenen! Kijk naar mij, iedereen zei "jij bent zwanger" nou mooi niet Mn lijf heeft me weer leuk voor de gek gehouden hoor
lady; ja we doen het echt alleen maar wanneer het er toevallig van komt. We hebben zondag nog geklust en vandaag heb ik wel gewoon zin hahaha.
ja want als je te vroeg test en het blijkt positief, dan kan het als nog fout gaan en gewoon ongi worden en daar zit je dan ook echt niet op te wachten.
Hahhaaha chick, sopperdesop, wat erg zeg Ja jammer dat je er niet bij was en Maaiky ook niet maar het was uiteindelijk een knus onderonsje. We moesten alleen opletten dat we het er niet te hard over hadden hahahahhaha, wat erg. Maar heel goed dat je er even lekker tussenuit bent geweest!
ik heb nog maar 1 testje liggen, en heb met mezelf afgesproken dat ik die op zijn vroegst vrijdag ga gebruiken....
eigenlijk moet ik om 13.30u beginnen met werken, maar omdat de kids pas vanaf 15.00u uit school komen, begin ik denk ik maar om 14.30u. kan ik zo nog even met een boek in de zon zitten!
Mijn moeder kwam gisteren thuis van Kreta en ze had voor mijn zusje een dolce en gabana roze babyshirtje met glimsteentjes voor mijn zusje gekocht (ze is zwanger van een meisje), ik kan er niks aan doen maar oh wat een slechte smaak van mijn moeder hahahahahhaha.
ik voel eigenlijk maar weinig, af en toe wat zeurderige buikpijn, maar dit kan ook door de spanning met werk komen, afgelopen weekend wat last van mijn boobies, verder niets eigenlijk! aangezien mijn klachten elke cyclus weer verschillen, ben ik daar ook niet zo mee bezig!
Zo ik zit weer bijna op 700 berichten hahaha. Ik ga me even aankleden. Ik moet zo naar het uitzendbureau, spannend hopelijk hebben ze wat voor me. Vandaar dat ik preoccupied ben, ik ben werk aant zoeken, eerste prio, money!
Goh dus niet gek dat ik gek word want jij word er ook gek van! Waar heb je last van behalve die misselijkheid?
Heeft ook geen zin dan nee... Zou ik daar ook niet op letten yootje. Ikzelf merkte het echt meteen aan boobies, veel bmslijm en electriciteit in mijn onderbuik. Maarja zoals je al zegt, je weet het nooit zeker, elke keer kan toch anders zijn.
Soooo hahaha, echt wel, ik moet er niet aan denken. Mijn zusje heeft ook geen smaak (sorry hoor) en die was stikblij. Ben ik ff blij met mijn olijfzeepje hahahahahahahahahhahahhaha! Aan de andere kant had ik haar graag gezegd ach bedankt ma, echt lief van je en dan niet aantrekken want dat had betekend dat ik ook zwanger zou zijn... Maarja we kunnen niet allemaal een beebje bij een pakje boter krijgen
ik ben niet misselijk, heb alleen af en toe last van zeurderige buikpijn onderin de buik. niet echt ongi-pijn, daarom denk ik dat het spanning is! zie enkele berichtjes terug!
Zo ik ga maar even aankleden enzo dan. Ik kom straks rond half 4 weer even spieken! Dikke kus en succes met wachten en klssen en zwanger zijn lieve meiden! xxx
He sue! Heel begrijpelijk hoor dat je rustig aan doet! Het komt wanneer het komt...en hopelijk komt het snel heel goed bij jou!!! *knuf* Dat uitje is trouwens in Utrecht geloof ik...lekker centraal.