O ja haha dat was Miza die misselijk was..toen ik het typte dacht ik al..hmm klopt dat wel? Haha ik had gelezen ja dat er al naar gevraagd werd.. Ja die zeurderige pijn, zo voel ik het ook wel, en dan af en toe wat steekjes. Het komt en gaat. Gister was het weer erger dan vandaag. Kan natuurlijk ook ongi voor straks zijn! Maar we hopen van niet hoor! 'Spanning kan idd ook een grote rol spelen. Ik vind het zooo spannend dat ik er zowat niet van slaap! Doe dingen als een kip zonder kop! Net 4x een leverancier gebeld om dingen recht te zetten maar elke x als ik ophing dacht ik..ehm nee dat was ook niet goed! Sjonge die vent werd helemaal gek van me haha! En op het laatst zei ik: nou bel ik niet meer hoor! Bedenk ik me net dat ik om 4 uur wéér moet bellen voor info over levertijd..pff hij zie me al 'aankomen'.
Ja ik ga wat doen hier! Krijg het helemaal koud van het stilzitten! Terwijl het bokheet is buiten! Hihi fijne middag (nogmaals haha) xxx
dames, bij mij zijn duiveltjes net op visite gekomen! ik ga dus op rood. ik schrok er wel een beetje van, want normaal als ze komen, is het 's avonds!
zo aangekleed.. Ik ben op zoek naar iets van personeelszaken. secretaresse, office manager en receptioniste is ook al goed. Hij wilde me nogal graag spreken op korte termijn, wie weet. Ik heb wel een gat van 2 jaar in mijn cv maar die heb ik wel een beetje kunnen wegpoetsen met een opleiding en vrijwilligerswerk dus moet goedkomen... duimduimduim.
misschien dat dat je helpt inzicht te geven in je cyclus. Op www.testjezelf.nu kosten ze bijna gratis en ze zijn goed!
er zat niets in mijn inlegkruisje, maar toen ik op het toilet zat kwam er gewoon echt helder bloed, dus ga er vanuit dat het echt ongi is! ik heb al 2x een cyclus van 29 gehad, dus het kan!
Het zou dan idd wel kunnen ja. En helder bloed is toch ongi he. Of moest het zwanger zijn, dan zou het nog een vmk zijn en is evenzeer niet goed!
ik ga maar eens werken, even afleiding! ik kom morgenvroeg nog eens ff spieken, en da zal ik me ook gaan melden in juli!
Hey dames, Ik moest 20 juni ongi worden, heb al sinds afgelopen week ongikrampen, vooral in de nacht, heb dat nooit alleen op de dag dat ik ook daadwerkelijk ongi ben. Vandaag dus 3 dagen over tijd, maar ik zag net een druppel roze bloed in mn inlegkruisje, heb afgelopen dagen ook last van wit vloed, sorry, en vandaag dus roze druppels. Als ik ongi ben, dan ben ik meteen ongi met rood bloed en alles en dat ben ik nu dus niet, heb voor de zekerheid een maandverbandje in, en na 4 uur, zit er alleen een druppel roze bloed in. Wat denken jullie? Toch ongi en moet ik gewoon nog wachten op de stormvloed? PS. Ik heb ook vreselijke steken in mn buik, links/rechts onder Groetjes Vrouwtje
he yootje is net weg maar toch nog ff vlug; Het schijnt te kloppen dat vrouwen naarmate de zomer nadert eerder s'ochtends ongesteld worden omdat ook de eisprong verschuift... In de winter springen de eitjes eerder s'avonds, in de zomer eerder s'ochtends. Dus ook niet onlogisch dat je menstruatie op een ander tijdstip komt. Weet niet of het een algemeenheid is maar bij mij klopt het wel... Yootje, kop op meid en hupsakee naar de volgende ronde! *Knufs*
He meiden, Hier even een superego bericht. Ik mag op roze!!!!! Heb vanmorgen eerst getempt, deze was nog steeds hoog en hierna er toch maar een testje tegenaan gegooid en duidelijk positief. Ik ga hem zo nog in mijn album zetten. Ik kan het echt niet geloven. Ik heb nu net die van predictor gekocht en ga die morgen doen. Ik ben zo blij, loop de hele dag te glunderen!!!! Nu nog even voor me houden. Mijn schoonzusje is nl zondag bevallen met een keizersnee van een jongetje met 36 weken en die ligt nog in de couveuse dus ik wil nog even wachten om met dit goede nieuws te komen. Eerst zij en de baby naar huis en als alles goed blijft gaan, wil ik het vertellen.