NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    he :) welkom...

Vertel eerst anders wat meer over jezelf.. zou kunnen wij beter inschatten waar je aan toe bent?
    Ben je onlangs met een hormonale anticonceptie gestopt?
    Hoe lang proberen jullie al voor een kindje?
    etc :)

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    @loontje; GEWELDIG GEFELICITEERD!!!!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Loontje,

GEFELICITEERD!!! :D

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Loontje,

Heb je al kwaaltjes?

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Loontje dikke proficiat meid!!

@Vrouwtje, het zou door innesteling kunnen komen?

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @loontje: joehoe!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!
    @vrouwtjexxx: heb je al getest? zou ik doen als ik jou was...
    @yootje: ooo meid, balen hoor! zo plotseling.. :(

@ei, ja heb nu ook een ochtendei gehad... weet eigenlijk niet wanneer mn winterei is, want afgelopen winter had ik geen cyclus (na bevalling en door borstvoeding), de winter ervoor was ik zwanger, en de winter ervoor aan de pil... Dus ik ken alleen mn zomereitjes en die zijn inderdaad in de ochtend :)
    @ik ben weer weg, mssn morgen weer, anders donderdag!
    fijne dag allemaal!

7. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!

Sorry.

Nou, pas bezig eigenlijk, pas getrouwd, nooit anticonceptie gebruikt. Nu 2 maanden bezig. Altijd regelmatige cyclus gehad van 28 dagen, afgelopen maand was ik het 1,5 dag! terwijl mijn menstruatie altijd rond de 5/6 dagen duurt, soms zelfs wat langer. Ik begreep niks van de 1,5 dag. Nu ben ik 3 dagen over tijd, maar heb ik in de late ochtend toch roze druppel in mijn inlegkruisje gevonden, en nu uren later, niet meer dan dat... Ben al dagen ontzettend moe, borsten die pijn doen, emotioneel en kan me nergens toezetten. Buik die al een week rommelt, steken sinds vandaag, hard en pijnlijke steken en krampen, ongi krampen al de hele week. En het bloed, is heeeeel licht roze...

Liefs Vrouwtje!

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Zou toch maar een test doen hoor...

Dat bloed van vorige maand, die 1,5 dag, was dat rood? Of eerder bruinachtig/bruin? Kan goed zijn dat dat al geen ongi was!

9. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden.
    Hier alleen wat pijnlijke tepels en verder wat moe. Had ik gisteren aan de vliegreis geweten. We zijn nl net terug van vakantie.
    Foto staat in mijn album!!! Nu nog even mijn banner aanpassen.
    @ Vrouwtje, ik zou ook wel eerst wat meer willen weten over je en dan kan ik pas iets zeggen. Succes.
    Ik ga nu even naar mijn schoonouders, vakantiefoto's laten zien. Ik zie jullie later.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Vrouwtje,

Ik zal ook maar eens gaan testen;)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Loontje,

Woow wat een mooie duidelijke test!

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Loontje wat een duidelijke strepen!

13. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was eerst roze, maar ik begon ineens te vloeien na het hebben van gemeenschap...daarna was het bruin...

Ik heb zaterdag 20/6 getest, was negatief, ik heb al zoveel testen achter de rug, dat ik t nu niet meer wil, ben er zo moe en gedemotiveerd van. Mn buik is ook in de avond al de hele week opgezwollen...zucht, ik weet t niet meer, weet alleen dat ik nu niet vloei, maar wel buikpijn heb...zucht...

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Lijkt niet echt op menstruatie dan hoor... En bloed laten trekken bij de dokter? Of iets anders dan testen? Je zou niet de eerste zijn die nega test en toch zwanger is! Heb je al van verschillende merken een test gedaan?

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @vrouwtje, dit is wel heel erg herkenbaar...en kijk maar eens naar m'n banner. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb hetzelfde gehad als jij. Na de sex had ik in het begin ook bruine afscheiding. Dit komt doordat de BM wand heel erg doorbloed is als je zwanger bent. Er kan dan snel iets beschadigen. Roze is vaak ook een goed teken. Waarom test je niet eens?

16. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, voor mij ook niet, en vorige maand was het ook een gekke menstruatie. Maar nu ben ik zo duf, al de hele week, kan zo dagen liggen en dan heb ik ineens 1 uurtje energie en ben daarna weer kapot alsof ik de hele dag hard heb zitten werken, terwijl ik gewoon thuis ben. Ik heb de kv test 2 voor 5 gedaan en vorige maand de cb en de predictor, deze maand alleen die van kv 1 keer afgelopen zaterdag.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Oh...zie net dat je al vaak hebt getest....het kan zijn dat je hcg nog niet voldoende is geweest....het is nu al weer 3 dagen na zaterdag. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt, maar op een andere manier kom je er niet achter..

18. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zou echt prachtig zijn! Ik wacht vandaag af, als ik vanavond geen rood bloed krijg, test ik morgen. Maar kan ik wel testen terwijl ik ook roze bloed heb?
    Ik ben zo vaak teleurgesteld door die tests...daarom durf ik het niet meer. X

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Jeeeuuuujjj!!!!
    Loontje die vakantie heeft jullie goed gedaan!!! Haha vet schattig, een kleintje mee terug nemen van Corfu!!
    GEFELICITEERD! En lekker genieten gaan... :)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Pff heb me toch een partijtje opvliegers..haha! Lady had dat ook toch? Hm maar jij werd ongi.. :(
    Heb nu ook lichte ongi-krampjes....waaaaahh!

Share This Page