Hmm,nog steeds niks geen voortekens van ongi... Begin nu toch wel kriebels te krijgen,zou het dan toch...
Ohh meid nou wat klote zeg!! :x Het kwam zo ineens opzetten zonder voortekens? Niet eerlijk! Snap dat je je nu echt ff flink rot voelt...trek je het een beetje in je eentje thuis? Vind het heel jammer voor je want was inmiddels ook overtuigd dat het goed raak was bij je! Verlies je ook stolseltjes? Dan heb je wel een vmk gehad ben ik bang... Sterkte hoor!! *dikke knuffel*
Dankjewel hoor! Ja 't kwam opeens. Inderdaad met veel stolsels. pfff, voel me heel erg leeg van binnen. Tja, alleen thuis is niet zo fijn, moet veel huilen, ik baal zo enorm! Moet het echt verwerken, het voelde zo fijn.
Ocharm Ninoshka! Zo erg voor je... Wie zei hier iets van die opvliegers? The Lady had die, en ik had die ook! Een week voor mn NOD! Maarja ik ben ook ongi geworden... Dus wilt niets zeggen.
Dank meiden. Ik neem 'n kopje thee, een douche en duik m'n bed in. Ben echt helemaal klaar met vandaag! X
Meisje: dat was ik van die opvliegers...hm 2 tegen 1...niet leuk! Hopen dat het voor mij wel wat goeds betekent deze maand dan! Ninos: rustig aan he meis...straks is je mannetje ook thuis, laat hem je maar flink knuffelen!
Goh zeg wat is het weer rustig....bij NOD Juli is ook geen kip! Nou dan ga ik ook maar...is ook wel ff beter om wat afleiding te hebben...Ik ga lekker languit op de bank, met de poezen op schoot, die denken ondertussen dat ik een nieuw dier heb, genaamd: laptop! Zal ze maar ff extra knuffelen Heeeel misschien kom ik straks nog ff kijken! En anders, tot morgen! MORGEN WIL IK NOG MEER ROZE ZIEN!
Ja het is idd overal rustig! Maar is niet erg dat er niet veel gepraat wordt Komen die pagina's er ook niet zo snel bij en moet ik morgen minder bijlezen
Ben er ook weer ff naar een lange dag . Kan niet onthouden wat er allemaal geschreven is sorry!! Ben echt helemaal kapot!! Kreeg net verwijten naar me hoofd geslingerd van me oudste zus die niet om de nocht waren, heb zitten janken als een klein kind was er helemaal stuk van. Vandaag hebben we eens een dag aan ons zelf besteed, vanmorgen samen me Ladypink heerlijk wezen poweren int zwembad. Daarna heb ik samen met me kereltje gevist heb er 5 gevangen, toen de horsels uit alle hoeken kwam en m kapot prikten au au au au!!! Toen zijn we in de auto gejumpt maar Lauwersoog daar hebben we ronde 8 kilometer gewandeld. Toen weer in de auto gejumpt en via Groningen (Ulrum, Eenrum, Wehe den Hoorn) allemaal kleine dorpjes, zouden we naar huis. Maar in Wehe den Hoorn kwamen we een kano verhuur tegen, dus hup uit de auto, in een kano (2 persoons) heerlijk twee uurtjes op het water gedobbert. Heerlijk, toen we echt bijna bij huis kwamen hadden we besloten te gaan barbeknoeien, naar de bouwmarkt voor zo ding winkel voor vlees en zo maar door. En we zijn net goed en wel klaar. Maar we hebben heerlijk van elkaar en van de zon genoten
Heerlijk tante dat je vandaag zo heerlijk hebt kunnen genieten en hebt kunnen ontspannen, jammer dat je zus de dag dan zo weer voor je verpest
Ja is indd een grote storing in vandaag. Maar heb dr schijt aan. Het doet me wel wat dat ze dingen zegt waar ze niet over mee kan praten. Maar goed. Weg met haar, heb ook gezegd dat ik voorlopig geen contact wil, als ze het op deze mnier wil kan het..
sommige mensen kunnen zo tactloos zijn, ik zie dat ook met sommige familie leden, ach laat ze zelf maar eens in je schoenen staan.
Precies, alleen krijg je dan het gezeik van: Ja ik heb het ook (pcos) en heb het naast me neer gelegd. Ja zij heeft nog niet ZH in ZH uit gemoeten.. En daarbij ze zijn pas 3 rondes bezig. En wij bijna 4 jaar.. I kzeg altijd maar : Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten!! (3x zo hard)
Ja als je zo lang bezig bent ben je gewoon snel prikkelbaar, men snapt ook niet dat wij voor een bekende donor kiezen, als ik dan uitleg dat het ook is omdat de wachtlijsten al zo lang zijn zeggen ze vaak ja ik zou ook geen kind van 18 in eens voor de deur willen hebben staan (ze snappen niet eens dat het zo niet werkt)
Mja ik kan er niet over meepraten... Maar ik wens het echt niemand toe. Wachten op een kind kan voor sommigen lang duren, en ik vind dat je als buitenstaander daar ook rekening mee moet houden! Niet voor iedereen lukt het van de 1e keer... Hoewel velen dat wel denken. Denk ik Hoop dat jullie snel prijs hebben!! En dat jullie nog voor mij zwanger mogen zijn!
@ninoshka: ooow meissie, wat erg voor je! heel veel sterkte! @done: klinkt goed joh! ik help je duimen! *duimduimduimduimduimduimduimduimduim* @tantemars: jeetje wat een dag zeg, word er al moe van als ik het lees haha @heitje: tja tis wel erg rustig ja, ik ga ook zo maar lekker in bedje tv kijken (ben alleen thuis vanaaf, naja wel met de kleine, maar zonder mannetje)