Ow jongens . Wat we zelf al hadden verwacht, dat de test fout was! Hier niet echt uitgesproken maar hier thuis wel . IK WEET HOE MIJN CYCLUS LOOPT OP DAG 28 ONGESTELD GEWORDEN ( net dus )
Ah volgende maand beter, deze maand zijn we er ook niet echt mee bezig geweest. Napijn e.d. Volgende maand vol goede moed verder!! A.S. donderdag naar de gyn kijken of het nodig is om nog maals Clomid te nemen.
De kriebels om snel een test te gaan doen en het toch wel spannend vinden Morgen ga ik ff naar de kruidvat testjes scoren en donderdag ochtend mits er nog geen ongi is gooi ik er een test tegen aan
Hallo dames, Zo ik was me toch even iets vergeten vandaag.....mannetje en ik zijn vandaag 9 jaar getrouwd!! Ik meteen zoeken naar het garantiebewijs, maar zal wel al verlopen zijn achja dan gaan me maar door voor de 12,5 hahha Kwam er pas laat in de middag achter, Jordy lag toen nog op bed dus had niet eens wat gehaald, maar mannetje kwam wel met een mooi bosje bloemen thuis aaahhh... Na het eten is hij vlaai gaan halen en ik had intussen mijn mams en zus met vriend gebeld of ze zin hadden in een stukje dus was een hele leuke avond. Zie een paar ongi's erbij??? Tante, Ninoshka, wat ontzettend klote. Ninoshka ik weet hoe je je voelt meis en je mag best verdrietig zijn, heel veel sterkte!! *geeft schouder aan Ninoshka* Ik dacht na 2 dagen bijna van mijn ongi af te zijn, dit was al heel vreemd omdat ik het normaal echt 5 dagen ben, maar toen net iedereen binnen was vanavond, kreeg ik een wat weeïg gevoel en ben ik naar de wc gegaan, ik weet even niet hoe ik het netjes moet omschrijven.....maar denk dat ik daar het vruchtje (of vruchtzakje) ofzo verloren ben het was iets groter dan een erwt maar zal verder niet in details treden. Sindsdien is het bloeden ook weer begonnen, voelde ook wel even heel erg kut, maar het heeft gewoon niet zo mogen zijn. Sorry voor mijn ego-bericht, heb het verder niemand gezegd, was het ook niet de avond voor, maar moest het even kwijt, sorry Hoe is het hier verder? Ik ga mijn pendeltje eens pakken en de pbtjes beantwoorden, daarna vroeg naar bed, morgen hopelijk beetje bijgekomen, vraag me af waar ik zo moe van ben Tot laters...
kl*te angel, ik hoop voor je dat juli jullie maand wordt. x ik ga ook naar mijn bedje, zwaar verkouden, hoofd zit vol, tot morgen lieve dames! x
He Angel! Allereerst: GEFELICITEERD met je trouwdag! Wat lief van je mannetje dat ie met bloemetjes thuiskwam! Denk dat het niet zo gek is dat je zo moe bent....als ik zo hoor wat je vanavond op de wc had...je lijft moet dat allemaal afstoten en denk dat dat veel energie kost! Ook dat je er al dan niet bewust mee bezig bent dat het dan toch een vmk hebt gehad kost je energie! Wat erg dat dat nou ook net moet gebeuren als je visite hebt....niet dat zulke dingen op een juist moment kunnen komen maar toch... Gaat ie wel weer wat nu? Ik wacht nog ff op je pendel en dan duik ik mn bedje in...ben gaaarrrrr... En voel nou weer NIKS in mn buik! Helpie *adem in adem uit, komt goed Heitje*
He Tante! Toch jammer van je ongi meid....en ook die reactie van je zus! Wel leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad, jemig wat heb jij veel in 1 dag gepropt haha! Jij zal slapen als een roosje straks! Succes in juli!
Goedenavond dames, ouderavond weer voorbij even film gekeken en nu weer hier beland. Heb ik nog iets gemist sinds gister avond? Jullie kletsen teveel om bij te lezen. Hoor eigenlijk in juli maar daar zit niemand vandaar dat ik hier even ben.
Dat je steeds ergens bent en dat er dan niemand anders is? Maar zodra jouw dag begint gaan wij allemaal naar bed zeker. Jij moet het hebben van de late zp meiden zeker. Hoe laat is het daar dan nu?
Zit hier helemaal alleen vruchtbaar te wezen....(Kris zingt op de melodie van Andre hazes, Eenzame kerst) Denk niet dat mijn ei tot vrijdag blijft zitten. Ovutest is bijna positief en heb al een beetje vruchtbaar slijm.....pffffffffffffffff shit
he bah kris...vervelend. Tante..ongi! En helemaal uit jezelf en op tijd! wow!! op naar de volgende ronde! Euhm verder iedereen een knuffel! Groetjes, Miranda
He dames ik ga jullie verlaten. Ga lekker naast mijn ventje liggen. Weltrusten alvast en tot morgen denk ik.