He Leeuw! En hoe voel jij je vandaag? Ik zie dat je klompje cellen nu officieel een embryo is geworden, joepiee! Nog even en het is een welpje!
Ik ga slapen! Morgen weer een dag! (en dan is het nog 3 voor Heitje!) Voel alleen niks meer in mn buik!! Slaap lekker allemaal! En Leeuw: werk ze vandaag! (ging het goed het spulletjes uitpakken?) En geniet van je kleine wondertje!
hallo, ik zie dat er nog meer dames ongi zijn geworden vandaag! ik weet niet meer precies wie, maar iemand zei dat het kan dat je in de zomer 's ochtends ongi wordt en 's winters later op de dag. ik had daar nog nooi van gehoord. vind het ook erg vreemd dat ik vanochtend en nu nog steeds niet echt ongi-krampen heb, alleen een zeurderig gevoel onderin de buik. ik ben ook maar minimaal ongesteld.
Dames ik ga jullie ook verlaten, had geprobeerd te pendelen, maar het lukt niet Morgen weer een poging!! Ben gewoon doodop, heitje misschien heb je wel gelijk en kost het allemaal veel energie van mijn lijf, maar ook geestelijk vraagt het toch wel wat van me als ik eerlijk ben... Moet toch hele dag met smile lopen aangezien ik niet wil dat de kids er iets van merken, terwijl ik toch wel mijn momentjes heb dat ik me even down voel. Ik heb nog steeds die opgeblazen buik, toen ik vanmiddag op school was in shirtje zag je gewoon hoe iedereen keek. Zelfs mijn zus zei vanavond dat ik een buikje had en dikke tieten (oh wat hou ik van mijn zus haha), terwijl die normaal zegt dat ik zo plat als een plank ben Ik hoop in ieder geval niet dat mijn ongi nu helemaal ontregelt is was net zo blij met mijn cyclus Maar goed, nu maar even van me af zetten. Ga nog snel even lekker warm douchen en daarna proberen te slapen. Kris, duw dat eitje terug, hij mag nu nog niet!! En zodra mannetje vrijdag thuis komt meteen mee naar boven sleuren Leeuwtje hoe is het meis? Hoe was het eigenlijk bij de ha en hoe gaat het met uitpakke
Manlief is aan het zeilen in NL met een stel vrienden. Ik vlieg pas a.s. vrijdag naar NL maar ik denk dat mijn ei dan al geweest is. Moet dus mijn temp in de gaten houden... Nu nog even de was ophangen en dan hup mijn bedje in... (neem gezellig de katten mee want alleen is ook maar zo alleen....)
nou Kris, mischien heb je geluk dat je eitje zaterdag ochtend komt, dan kunnen jullie vrijdagavond nog even klussen, succes ermee
ik ga slapen, ben doodmoe! morgen weer een lange drukke dag voor de boeg! ik spreek jullie morgenvroeg nog wel.... truste slaap zacht iedereen!
@heitje: Voel me geweldig! Alleen wat sneller moe dan normaal, en af en toe gemene krampjes. Lastig kind @Dokter: Hele aardige man! Voor de rest weinig bijzonders: gewogen, gemeten, urine getest op suikers en eiwitten, en morgen bloed laten afnemen. Over 4 weken terugkomen, tenzij er wat gebeurd in de tussentijd. Na het 1e trimester een vroedvrouw regelen, eerder 'willen' ze me toch niet MvM of iets dergelijks kennen ze trouwens niet in NZ. Jammer, dan hou ik alles voor mezelf
Nu volg ik deze lijst al wel een tijdje, maar waar staat de lijst zlef precies? Ik weet namelijk eigenlijk niet of ik er al op sta: mijn NOD was 15 juni. Ik weet wel pas in juli zeker of ik zwanger ben, maar voor de statistieken he.. Kan iemand me uitleggen hoe ik op die lijst kom?
de lijst staat bij de topics. nod en dan heet het nod juni lijst (alleen de lijst) dat heb ik toen dr tijd aangemaakt omdat dus iedereen steeds zoekt. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/149089-nod-juni-2009-de-lijst-alleen-lijst.html