Dat is idd niet goed Angel....want het is wel een groot verschil he...1 uur naar bed omdat je niet eerder moe bent...of nu 9 uur al bekaf..maar zoals ik (en jij ook al) al eerder zei...een vmk kost heel veel energie, zowel lichamelijk als geestelijk. Dat slurpt alles op wat je hebt voor de dag!
goed, sjaggie en hongerig en buikpijnerig...dus word denk ik ongi..nu nog ff afwachten of gyn gelijk had en dat mijn ei op dag 12 al geweest was........ Hoe is het met jullie? Groetjes, Miranda
Je hebt gelijk, weekend ga ik ook echt gebruiken om bij te komen, beetje uitslapen als het mee zit en anders maandag de ha even bellen. Dit is in ieder geval niet te doen met die 3 en nu dan ook nog de oudste ziek. Ga zo naar de winkel lucifers halen hahaha kan ik die tussen mijn oogleden zetten om ze open te houden whuahaha
Ok dan haha heel herkenbaar maar het zou evengoed ook betrekking kunnen hebben op een zw. toch? Maar volgens mij was er afgelopen maand niks van gekomen of ben ik nu beetje door de war? Hoe weet de gyn zo zeker dat het dag 12 al is geweest? (ben niet nieuwschierig wil gewoon graag alles weten haha) en is dat gunstig of niet?
Met chickie alles goed!! En met jullie? Aan het werk of lekker van de zon aan het genieten? Gisteren naar de vk geweest. Ik kreeg een dikke plus voor de hartslag. Ze was aan het luisteren en toen hoorden we het ook bewegen en schoppen en dat voelde ik dus ook. Nu weet ik zeker dat ik het dus al eerder gevoeld heb. Ben blij en ik wil dat jullie ook zo blij worden dus ik mik er nog een portie hcg tegenaan!!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
hoi meiden sommige zijn hier nog bekend voor me uit de nod april en mei. ik kom over een tijdje vast weer mee kletsen de 2e echo maandag was slecht!geen levensvatbare zwangerschap!was 10 weken zwanger!echt k#t!ben ook echt helemaal onderste boven!bah bah bah bah!! nu eerst afwachten wat er gaat gebeuren...waarschijnlijk word ik volgende week gecuureteert. ik wilde jullie het toch even laten weten liefs dees
En chicken goed nieuws! Wil je ook weten of het een J of M wordt? Ik ga ff vangen... vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang Jeuj orange hCG! Is weer es wat anders dan al dat roze! Baai baai!
Ja ik ben heel nieuwsgierig naar wat het wordt..hoop dat ze het kunnen zien 17 juli. Heerlijk he, die oranje hcg....misschien wel eens goed voor de afwisseling. Misschien weet je lichaam dan niet wat er gebeurt en HOPPAAAA zwanger!!!
hey, nee je had het goed...geen betrekking geweest deze maand op tijd van ei...en op dag 12 heeft gyn echo gedaan en geen eitje zichtbaar...hij keek naar BM slijmvlies en was dikker...dus hij dacht dat eitje al geweest was...en ikke ook had namelijk al buikpijn gehad na ongi...En daarna helemaal niet meer tot vandaag...dussssssss Groetjes, Miranda