@ Chickie! Ja, voel me wel ok, beetje misselijk. Maar wel ok. Vanavond gala feest. op school vind t wel spannend...
Hai dames, Desi heel veel sterkte meid!! Wat erg voor jullie!! Megaknuf van mij!! Las ook dat het bij nog een paar dames pril niet goed gegaan is...ook heel veel sterkte dames!! Dikke knuf!! Ik heb zo iets bizars mee gemaakt vanmorgen. Ik draag al bijna 2 maanden een robijn edelsteen om miskramen te voorkomen. Heb hem dag en nacht om en zelfs tijdens het douchen. Heb hem dus ook elke week bij het paardijden om, nu dus ook. Dat ik klaar was me rijden gaf ik hem ff een knuffel, begon hij inene tegen me aan te schuren met zijn hoofd vlak bij me ketting. Een andere leerling nam hem over van mij, ik loop weg....voel ff aan me ketting....robijn weg nou jaaaa Ik helemaal in de zenuwen of ie hem niet in zijn mond had...tja zegt mijn lerares...dan heeft ie hem nu al doorgeslikt mocht het zo zijn dat ie hem in zijn mond heeft....Zit er nog steeds van in de zenuwen of het geen kwaad kan bij zo`n beest. Hoop het niet eigenlijk. Iemand ervaring met paarden hier die me gerust kan stellen? Maar wat is nu heb nu al het gevoel dat ik zwanger ben natuurlijk en wanneer zo`n robijn zijn werking heeft gedaan dan kunnen er barsten in komen of hij kan van het haakje af vallen of met haakje en al van je ketting afvallen. Dus hopelijk een goed voorteken!! Liefs van mamatje
Ha Muurtje!! Vanvangvangvang (first things first!) Hoe is het? Had toch een vroeg ei denk ik hoor, met al dat rondvliegend hcg afgelopen zaterdag .
@mamatje77....ik ben eigenlijk een beetje te nuchter voor dat soort dingen...hihi. Maar ik zou wel even het paard na laten kijken, als het z'n blinde darm in schiet, lijkt me dat best gevaarlijk...zo niet, dan zal hij hem wel uit poepsen...toch? Hoop wel mega voor je dat je zwanger bent!!!
Hey mamaatje, wat apart zeg! Ik geloof ook in stenen (heb een agaat en een maansteen om voor vruchtbaarheid en goede groei als het eenmaal raak is . Ik ga ook zo'n robijn halen, wist niet dat het daarvoor was! Heb alleen geen idee over wat het met het paard zal doen, ik zou me geen zorgen maken hoor. @chickie: ook vangvangvang! Mooi oranje is niet lelijk . @desi: wat erg voor je meid, heel veel sterkte, ik leef met je mee. je denkt dat je iets moois te zien en horen krijgt en dan gebeurt er zoiets. dikke knuff voor jou!
hahaha, chickie! ik hoop het hoor maar ben er niet mee bezig. kom lekker ff lullen om te kijken hoe het met mijn vriendjes gaat. ik las een super-vk-afspraak voor jou! mooi he dat hartje woesjwoesjwoesj. echt geweldig, ben echt megagroen als ik met mijn zusje meega.
oja, wel opvallend maar dat had ik gisteren al gemeld, normaal ben ik zo droog als een zandtaartje en gisteren druipte ik als een vergiet, was echt erg. dus zijn we toch maar even gaan klussen. maar geen eipijn gehad, grappig hoe anders het elke maand is bij mij met de aankondiging van mijn ei. Zat ik gisteren bij randstad heel serieus en toen moest die vent opschrijven dat administratie doen therapeutisch werkt voor mij. omdat dat in combinatie met mijn ziekzijn afgelopen 2 jaar verkeerd overkomt maakte hij ervan dat ik daar mijn ei goed in kwijt kan. Ik moest echt zo op mijn lip bijten, whahahaha. JE BLIJFT ER AF! hahahaha!
ja echt heel erg raar gegaan hahaha Heb net een collega gebeld van me werk die heeft ook heel veel verstand van paarden...ze zegt dat het voor bijna 100% niet mogelijk is dat ie hem in zijn mond heeft en dat ie hem doorgslikt heeft. Zeker niet als ie niet aan het eten was. Dus pfoei. Zat me al megadruk te maken. Ja ben best wel een zenuwpees... Leuk dat je er ook wel in geloofd....nog een paar dagen geduld en dat weet ik of het echt zo is!! Zat trouwens nu al snel te zweten tijdens het rijden, het gutste eraf het zweet. Heb trouwens ook al steeds geen trek om te eten....
Maargoed, ik merkte aan alles dat ik het gisteren had hoor. Iedereen luisterde naar mij en ik werd serieus genomen en kreeg alles voor elkaar. ze zeggen dat mensen een andere uitwerking hebben op anderen als ze hun ei hebben. Oja, zit ik net te typen over die randstad-dude, belt ie op om me te vertellen dat ik voor 1 ben afgewezen en voor 3 vac. doorga. ben benieuwd, hahaha wat een toeval (onee dat bestaat niet).
Suekes, idd ze moeten van je ei afblijven hihi. Jammer dat je voor 1 vac bent afgewezen..hoop dat er nog wel eentje bij zit voor je die yes zegt!! duimerdeduim
Hey mamaatje, ik duim heel hard voor je! kan ook aan het warme weer liggen natuurlijk. ik eet ook veeeeeel minder als het warm is.