Hoi Suekes, Geeft niets joh dat je het ff niet meer wist... Dat is wel megaveel horeca hoeveel heid slijm haha!! Klussen dus!! Wat versta je trouwens onder electriciteit in je buik wat voor gevoel is dat? Heb trouwens ook weer me eerste puistje in me gezicht die kreeg ik in maart ook zo snel..enne ik voel alleen maar steekjes in me onderbuik. Het grootste ding is bij mij moeheid in het extreme. En voel me borsten heel erg die voelen ook veel voller aan. enne ik ga echte klunsdingen doen. laat veel uit mehanden vallen kan zo tegen een deurpost aanlopen enzo hahhaa en het snelle janken om niets. Mocht ik nu zwanger zijn trouw ik met een megabuik!! Enne ik ben uitgerekend in de maand wanneer de dochter van mijn aanstaande is geboren, scheelt een week met elkaar. Mijn uitgerekende datum zal dan 10-03 -2010 zijn.
De eerste schets is trouwens ook al gemaakt voor me trouwjurk eventueel op de mee groei en dan gaat ie echt heeeel errug mooi worden *zucht*
zooo hee net een paar stukje geroosterd brood met appel/perenstroop van zoonlief opgegeten die hoefde niet meer, maar die valt momenteel even flink verkeerd bah!!
Nou,daarnet zat ik nog vol goede hoop dat deze maand een mooie positieve test zou geven maar helaas.... Nog geen ongi maar wel een hele negatieve test...
op dag 28. Ik heb mijn ei nog niet kunnne vinden met temp of ovu testen... Bah begin behoorlijk de moet op te geven soms
tja done het is soms niet makkelijk....de een raakt makkelijk zwanger zelfs wanneer ze er niet "echt" mee bezig waren, de ander raakt moeilijk zwanger en is jaren voor bezig etc. en de ander raakt wel zwanger maar gaat het steeds mis. Als je echt is graag wilt en het lukt niet dan kun je ook snel de moed verliezen daarin. Weet er alles van!!! Maar je bent nu voor de vierde maand bezig? Of ben je al veel langer bezig?? Dikke megaknuf hoor meis van mij!! En we zullen geduldig moeten blijven zijn!! We kunnen het niet afdwingen de natuur.
Hee meiden, ben ik weer ff! Volgens mij zijn er nog een stuk of 10 meiden die op hun NOD wachten in juni...er zijn er alleen weinig die zich laten zien! Maaaaaaaaikyb!!!! Waar beeeeeeeeeen je nouuuuuuu???
Hey meiden, alles goed hier. Zag op de ijst Loontje roze, van harte gefeliciteerd meid. Geniet ervan. Heb het nogal druk. Ben vandaag jarig Iemand nog zin in een vruchtentaart????????? Anders nog schokkende dingen gebeurt hier??? Kan zijn dat ik zo ineens wegben, dan komt mijn visite binnendruppelen en ja dan kan ik hier niet achter zitten
ikke ben mijn robijn edelsteen iig verloren die ik aan me ketting droeg al ruim 2 maanden, nu vanmorgen tijdens het paardrijden haha. Dus verloren. Hoop dat het paard hem niet doorgslikt heeft hahaha. want hij heeft ook met zijn hoofd bij me lopen schuren bij me war de edelsteen hing. enne het schijnt een goed voorteken te zijn van de edelsteen. Het schijnt dat ie zijn werking dan gedaan heeft. Draag hem om miskramen te voorkomen. En aangezien ik al aardig weer wat verschijnselen heb....hope so!!
gefeliciteerd Mariska! FIJNE VERJAARDAG! Done: geef de moed niet op! Nergens voor nodig! Mamaatje: spannend! Ik de 17de maart, als het raak is hahaha. ik wil graag een visje, ben ik zelf ook Dus ben heel blij met mijn kortere cyclus deze maand! electriciteit bedoel ik de steekjes die van links naar rechts horizontaal over mijn buik gaan. Dan weet ik dat het raak is en mijn boobies natuurlijk. Ach het duurt nog wel even voor ik dat uberhaupt kan gaan voelen. heb tuurlijk een pendel die is pas voor juli (hoezo bijgelovig, neehoor ) Nu moet ik vliegen! kus!
Ik ben op 1-1-2009 gestopt met de pil om zwanger te worden maar dit is mijn 4 de cyclus (84-31-24-...). Thanx ik ga zo denk ik maar even lekker in de tuin zitten met wat magazine's hoplijk heb ik nu idd gewoon een langere cylcus weer en test ik over een weekje wel mooi positief. Word er alleen zo gek van om iedere keer weer van dat lekkere gevoel en rozew wolkje af te donderen...
Is ook zo done....je raakt er moedeloos van. Ik heb het juist iedere keer wanneer ik een positieve test in me handen heb en vervolgens weer begin te vloeien......
**Hanky panky shanghai, hanky panky shanghai Hanky panky, hanky panky, hanky panky shanghai!!** Oftewel: GEFELICITEERD MARISKA!
dag dames! zucht.. wat wordt je daar moe van van het wachten zeg... had gister een test gedaan clear blue met indicatie. "niet zwanger" toen nog een test gedaan clear blue met kruisje wat een heel licht streepje te voorschijn! Dus vannochtend voor de zekerheid nog zo'n clear blue met kruisje gedaan NIKS TE ZIEN! gadverdarrie.. ik vannochtend de HA bellen die raade me aan om vrijdag (als ik 1 week overtijd ben) nog een test te doen als die nega is. moet ik bloedprikken. wat wordt je hier onzeker van zeg! mijn boobs doen al 3 dagen pijn! wat is het nou WEL OF NIET!!! GRR! liefs xx
Moeders stond daarstraks ineens voor de deur, wel lief, had eerder natuurlijk al met haar gebeld en verteld dat Linsey ziek thuis was dus kwam ze even op ziekenbezoek haha. Ze heeft om half 1 Kaily uit school gaan halen samen met Jordy en die is dus met zijn gezicht kapot terug gekomen pfff Dat mannetje kan niet gewoon lopen, altijd maar aan het rennen dus ik zei nog, hou wel zijn handje vast (hij rent zichzelf gewoon voorbij) maar helaas haha, dus daar lag hij dus blijkbaar. Heeft op zijn voorhoofd een schaafwon en op zijn wang, maarja we zullen maar zeggen dat het er stoer uitziet Mamatje een robijn moet je zover ik weet niet dragen totdat je zwanger bent. Je kunt namelijk niet alle stenen tegelijk dragen. Je kunt beter om zwanger te raken alleen de maansteen dragen en zodra je zwanger bent pas de robijn gaan dragen, de maansteen moet je dan weer niet meer dragen. Robijn ook niet dragen bij een te hoge bloeddruk, dan werkt hij averechts. Maar hij is idd om een miskraam te voorkomen. Zodra je de 12 weken voorbij bent moet je hem af doen, aangezien veel zwangere vrouwen met hun bloeddruk schommelen is een rode steen dan zeker niet aan te raden. Ik ga nu Jordy even verzorgen en naar bed brengen en waarschijnlijk zelf dan ook ff plat op de bank *gaap*