NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

@mamatje77
    Jaa dat hopen wij ook.! want het spookt de hele dag door je hoofd zou het wel?? zou het niet?? wat is het nou.. en soms breekt het me wel even op! die onzekerheid..

xxx

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maris gefeliciteerd meid!!!! Wens je een hele fijne dag toe!!!

Carien succes met wachten meis, hopelijk vrijdag wel een posi test en anders maar een posi bloedtest, blijf duimen voor je!!

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Heitje, dank je wel hoor.

Hoe gaat het met jou, ga je nog een testje wagen een dezer dagen. En heb je al verdachte kwaaltjes?

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heel veel succes Carien, hoop dat je uiteindelijk toch die knaltest krijgt.

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hmmmmm nou ga ik twijfelen...waar ik overal geweest ben, zeiden ze juist dat ik een robijn moest gaan dragen.
    Aangezien mijn innestelingen niet goed gaan. Daarbij is er niets aan de hand met mijn bloeddruk, maar weet wel weer dat mijn doorbloeding niet helemaal goed is en daar zorgt een robijn dus wel voor. Vind het wel weer apart dat ie juist afgevallen is bij me...mestaal is at juist een goed teken toch? Of moet ik zo snel mogelijk een nieuwe halen en om doen?

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Pff Carien wat balen zeg die onzekerheid! Ik zie dat je 5 dagen overtijd bent, op welke dag van je cyclus zit je dan nu? Want ik zag dat die nog wel es schommelt?
    Wel goed dat je HA je een bloedtest aanbiedt, dat doen ze niet zo snel toch? Succes en sterkte met wachten!

7. Spanish

Spanish Niet meer actief

@ angel79 & Mariska165

Tnx meiden! ik ga voor mezelf ook super hard duimen dat het raak is! elke maand die stress weer.. * diepe zucht*
    laten we hopen dat onze kleine meid een trotse zus mag worden!!

@ mariska gefeliciteerd met je birthday!!!

@heitjekwarweitje
    ik ga uit van mijn cyclus van 30 dagen omdat dat de aflopen 2 maanden zo is geweest.
    heb mijn eisprong ook duidelijk gevoeld op 6 juni nou goed.. we kunnen alleen maar afwachten :(

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee Maris,
    mhm weet niet zo goed hoe ik me voel. Had afgelopen dagen allerlei kwaaltjes alleen sinds gistermiddag was dat opeens weg...dus voel me gewoon weer 'normaal' eigenlijk!
    Ik had wel echt het gevoel zwanger te zijn maar dat is nu dus een stuk minder, heb ook niet echt zere boobies enzo!
    En de uitslag van Angels pendel was ook nu NIET zwanger, volgende maand 'pas' dus ja...we weten het niet he!
    Wil wel zaterdag gaan testen, hoop dat ik het uithou en niet vrijdag er al stiekem eentje doe.... :p

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou als je je eitje duidelijk gevoeld hebt en je bent nog niet ongi!!! Dat is een goed teken! En je hoort het vaker dat meiden pas laat na hun NOD positief testen! Ik duim met je mee!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    lastig he, nou sterkte met nog even wachten, hoop dat het raak is. Heel veel succes. Zal voor je duimen.

Liefs Maris;)

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Meiden ik ga erachter weg.
    Morgen kom ik wel ff weer kijken.

12. Spanish

Spanish Niet meer actief

@heitjekarweitje
    ja we moeten helaas afwachten en dat is het m juist mijn geduld begint beetje bij beetje wat op te raken. maarja heb geen keus he :)
    normaal als ik ongesteld moet worden heb ik een aantal dagen van te voren al last van bruin slijm, en dat is nu ook nergens te bekennen..

liefs xxx

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Brrr ik heb het koud, ik ga maar ff opwarmen in de zon! Lekker boekje lezen, kleurtje krijgen enz :)
    Ik kom later wel weer ff kijken!

Fijne dag Mariska!! Geniet van alle aandacht, kado's, gezelligheid én de taart!!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    En Angel: geef je jochie maar een dikke pakkerd, arme ziel!
    (misschien leert ie wel zn lesje en gaat ie voortaan wat meer oplettend lopen/rennen ;) )

15. Spanish

Spanish Niet meer actief

@maris dank je wel!! :)!
    Same here voor jou!

Xxx

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heb 1 dag na mijn NOD negatief getest, en 7 dagen na mijn NOD positief getest..........Had dezelfde "kwaaltjes" als wanneer ik ongie ging worden (moe, grote/vollere borsten, blauwe aders, hoofdpijn).....Het enige grote verschil was dat ik nu ook last van krampjes had.....Dit had/heb ik nog niet eerder gehad.....Toen begon ik te denken: misschien dat het dan toch zo kan zijn.......Mijn temperatuur was ook hoog (nu nog steeds 38.....heb normaal 37.2) en had het KOUD.........

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Even heel snel voor je gekeken en dit is wat ik zo snel kon vinden, hopelijk heb je er wat aan want echt de robijn is een zéér krachtige steen en zeker in het begin niet aan te raden om te dragen:

Vraag:

Hallo,

Ik wil graag zwanger worden en ben sinds december 05 bezig. In mei en onlangs een miskraam gehad. Ik draag al sinds Mei een maansteen en mijn cyclus is regelmatiger geworden. Ik draag nu ook een Robijn tegen depressie en miskramen. Zijn dit wel de juiste stenen voor mij?

Liefs
    Sill

Antwoord:

Lieve Sill,

de Maansteen is een goede keus, maar de Robijn mag je even in een laatje opbergen. Neem hiervoor in de plaats een Rozenkwarts, deze steen is kalmerend, helpt bij trauma's en is emotioneel gezien de beste genezer. Ze bevrijdt onderdrukte emoties en verdriet en ze vergroot de vruchtbaarheid. Draag de Rozenkwarts ter hoogte van je hart of koester haar als knuffelsteen. Beide stenen wel regelmatig reinigen en ontladen. De meest simpele manier om deze stenen te ontladen is ze in een glazen schaaltje te leggen die op zijn beurt weer in een grotere, met zeezout gevulde schaal ligt. Voorkom dat de stenen in direct contact komen met het zout. Wanneer je de stenen op deze manier energetisch reinigt, behouden ze hun 'programma' en zijn ze daarna weer klaar voor gebruik. Het zout kun je maandenlang voor dit doel gebruiken.

Ik wil je ook adviseren om voldoende (kristal-)water te drinken, dit om je hormoonhuishouding te helpen optimaal te werken. Kristalwater maak je als volgt:

Doe een bergkristal in een afsluitbare (liter-) fles en vul deze met kraanwater ( door de trilling van het bergkristal gaat het water 'leven' en wordt heerlijk zacht, qua smaak en werking wordt het beter dan bronwater). Laat dit een nacht staan en je kristalwater is klaar. Drink dit water verspreidt over de dag tot een centimeter boven het kristal en dan vul je de fles weer bij. Nu hoef je geen nacht te wachten met het drinken van dit water, het is nu meteen klaar voor gebruik. Drink dit krachtige water elke dag, zolang het nodig is, minimaal een liter per dag, liefst meer.
    (red. deze waterzuiveringsbergkristallen, en alle overige edelstenen hier genoemd, zijn te koop bij
    Starlight New Age).

Heb je nog vragen, laat het me weten ik help je graag verder. Verder wens ik je veel kracht en vertrouwen.

Liefs,
    Sophie

Heitje heb mannetje net knuffel gegeven, die ligt nu lekker te maffen;)

Ik ga er ook weer vandoor, kom later weer kijken:D

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mariska:

Er is er 1 jarig, hoera hoera!
    Dat kun je wel zien dat is Mariska.
    Dat vinden wij allen zo prettig ja ja,
    En daarom zingen wij blij blij blij blij!
    Zij leve lang, hoera hoera
    Zij leve lang, hoera hoera
    Zij leve lang, hoera hoera!!!

Van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan. Het weer heb je al cadeau gekregen.....

Deze HCG is ook speciaal voor jou!!! Vangen!!!
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Liefs Knorrie en kleine big....

19. Manu74

Manu74 Lid

22 apr 2009
    56
    0
    0
    Alle zwangeren gefeliciteerd!
    Ik ben zelf helaas ongesteld geworden, als iemand dat even op de lijst wil veranderen, dank je.

Groetjes Manu

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Balen meid.....

Heel veel succes in juli (heb het aangepast in de lijst).......

Deel Deze Pagina