Nou meiden ik heb een foto in me album gezet van de test van gister tegen de avond van CB! duidelijker kan ik de foto niet krijgen aangezien het met me telefoon gemaakt is! ik zie het streepje duidelijk met blote oog zelfs van afstand wat zeggen jullie?
heb vandaag hele dag in zetel gelegen, ontzettend moe, maagpijn heel erg. Nog twee dagen en ik kan testen.
Meiden, Hebben jullie sinds het stoppen met de pil grotere borsten gekregen. Voordat ik stopte had ik altijd een volle B. Vandaag naar de stad geweest omdat mijn C (die ik sinds 1/2jaar heb) te klein aan het worden was... Zit nu inmiddels op D/E... en wil echt niet groter
Die van mij zijn kleiner geworden... Had door de pil een kleine C gekregen, en sinds ik gestopt ben is dat er weer volledig vanaf
Hallo allemaal, Jullie hebben al heel lang niks van mij gehoord, want ik ben nl op vakantie geweest. Mijn NOD staat op de 26e maar dat moet de 25ste zijn, ik snap niet hoe ik me daar in heb kunnen vergissen... De laatste 1,5 week ben ik echt de hele dag kotsmisselijk en zeer emotioneel (ik huil echt om alles!) Ik kan haast niet meer wachten om te testen.... Maar ok nog heel eventjes! PS: ik heb maar enkele pagina`s teruggelezen, want het was zoveel
Hoest hier?? ben moe... hele dag BHV cursus gehad (en dat op mijn verjaardag! hoe komen ze erbij!! ) maar goed heb et gehaald dus dat is weer mooi meegenomen!! Heeft er ook iemand nog een beetje lijm over??? IK WIL TESTEN!!! kzal ff terug lezen....
Hee jij ook al jarig!?!?!?! Mariska ook! Gefeliciteerd meid!! En een fijne avond Hoop dat je wat tubes lijm kado krijgt hihihihi
Ohhh ik heb zin in straks! Mag mn pasgeboren neefje en nichtje gaan voeden!! Ze liggen nog op de couveuse-afdeling in het ziekenhuis en mams heeft hulp nodig dus mag ik komen, leuk he!
hey ja dat was een idee geweest, lijm op mijn verjaardag vragen.... kwist echt helemaal niet wat ik zou moeten vragen... maar ja nu al weer te laat
einneh, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, enne ik bind je strak vast aan je zetel, je moet nog even wachten hoor! Mariska ook gefeliciteerd meid! Ik heb net 4 jonge katje gezien van 6 weken oud en eentje kan ik over 2 weken ophalen (wist ik al hoor) echt schatjes, tis maar goed dat we van te voren al een keuze hebben gemaakt anders wist ik het niet meer. zoooo lief!